Hier ook pcos geconstateerd via inwendige echo. Bloed is geprikt daar komt de uitslag nog van. Over 4 weken afspraak bij fertiliteit.. Ik zou meteen willen beginnen met hormonen, wij willen een kindje en ik zie geen andere optie. Ik ben niet zwaar Ik weeg 56 dus aan mijn gewicht moet ik niets doen, zou eerder iets aan willen komen. Maar ik lees online veel over dat je zelf je pcos kunt laten verdwijnen door een gezonde levenstijl etc. Ik ben heel eerlijk, mijn man en ik zijn beide geen groente eters, ik iets meer maar mijn man lust haast geen groente dus eet ik het ook weinig. Ik wil mijn levenstijl qua voeding niet omgooien want ik lust geen gekke dingen etc dus dit wil ik ook gewoon niet doen dan alleen minder prik gaan drinken. Ik slik nu mama vitamine van kruidvat, ik zou wel nog andere vitamine willen slikken maar de "goede" zijn erg duur. Kortom,.... ik voel me een beetje slecht als ik nu niets zou veranderen aan mijn eetpatroon omdat ik overal lees dat dat de uitkomst is. Ik zou gewoon willen starten met hormonen wat ook mag van het ziekenhuis. Hoe denken jullie hierover, wat moet ik doen??/veranderen...pff