PCOS, Letrozol

Just-me: dank je wel. Stelt me wat gerust dat ik mijn kinderwens misschien toch niet moet gaan verdedigen daar. Ik zou niet weten wat ik wil vragen, daar ga ik de komende week alvast goed over nadenken!
Jullie zijn inmiddels weer een dag wachten verder ? ik vind het zo spannend in jullie plaats ?

Hey dames!
@nieuwe dames welkom en heel veel succes!
Ik ben wel ff 2 dagen goed ziek geweest van corrie. Maar nu gaat het weer. Letterlijk de hele vriendengroep van carnaval is positief getest...maar dat was wel te verwachten na carnaval?
Wat betreft mn testen. Ik heb er net een gedaan (normale) action want mn earlys zijn op. Maar er komt echt alleen maar een schaduwlijntje op ? ik voel verder helemaal niks... ook geen typische pmdd klachten...borsten pijn of aankomende ms pijn. Dus ik weet het ff niet :(. Ben er niet zo gerust op eigenlijk. Ik wacht nu nog een paar dagen af en dan test ik over een dag of 2 weer denk ik. Als die dan niet knalt dan weet ik dat dit niks is. Klote onzekerheid ook....

@Jannienne, je kinderwens verdedigen zou lijkt mij niet de bedoeling zijn! Mijn ervaring in mijn ziekenhuis is echt compleet het tegenovergestelde, dus ik hoop voor jou ook!

@Juliass, ah, shit… balen meis!! ? Snap je helemaal…

@Camhay, oh nee… dat zou echt heel jammer zijn ? T is ook zo lastig omdat je er nu verder niks mee kunt.. ik duim voor je. Fijn dat je je weer wat beter voelt ?

@juliass balen zeg!!
@camhay wat super spannend zeg. Toch wel het nadeel van vroeg testen. Maar toch doe ik het ook elke x. Het wachten duurt zo lang
Ik zit nu 6 of 7 dpo weet niet precies op welke dag mijn eisprong was. Maar heb zulke pijnlijke borsten. Heb ik nog nooit eerder gehad. En megaaaa veel haaruitval. Herkennen jullie dit?

Hoi , slik jij hormonen voor je eisprong? Mag ik vragen of je hier van kunt aankomen en puisten krijgt? Of andere bijwerkingen. Ik heb volgende maand eerste gesprek bij de fertiliteit om te bespreken hoe en wat we willen.

Hier ook pcos geconstateerd via inwendige echo. Bloed is geprikt daar komt de uitslag nog van. Over 4 weken afspraak bij fertiliteit.. Ik zou meteen willen beginnen met hormonen, wij willen een kindje en ik zie geen andere optie. Ik ben niet zwaar Ik weeg 56 dus aan mijn gewicht moet ik niets doen, zou eerder iets aan willen komen. Maar ik lees online veel over dat je zelf je pcos kunt laten verdwijnen door een gezonde levenstijl etc. Ik ben heel eerlijk, mijn man en ik zijn beide geen groente eters, ik iets meer maar mijn man lust haast geen groente dus eet ik het ook weinig. Ik wil mijn levenstijl qua voeding niet omgooien want ik lust geen gekke dingen etc dus dit wil ik ook gewoon niet doen dan alleen minder prik gaan drinken. Ik slik nu mama vitamine van kruidvat, ik zou wel nog andere vitamine willen slikken maar de "goede" zijn erg duur. Kortom,.... ik voel me een beetje slecht als ik nu niets zou veranderen aan mijn eetpatroon omdat ik overal lees dat dat de uitkomst is. Ik zou gewoon willen starten met hormonen wat ook mag van het ziekenhuis. Hoe denken jullie hierover, wat moet ik doen??/veranderen...pff

@Gebruiker77, het is niet gezegd dat een aanpassing in de levensstijl en voeding de pcos laat verdwijnen. Veel vrouwen, waaronder ikzelf, proberen dit tot de max om denk te weten dat je er dan alles aan gedaan hebt wat je kunt. En om ergens een beetje controle over te hebben. Want je kunt er niet veel tegen doen verder. Ik moest mijn eten noodgedwongen veranderen, (niet voor de pcos) dus bij mij was het een beetje toeval. Maar het lost mijn pcos niet op. Wel voel ik me veel gezonder en zo zie ik er ook uit, dus het helpt mij wel op andere manieren. Het kan dus helpen of bijdragen, maar voor veel vrouwen geldt ook dat het helemaal niets veranderd.. Ik zou gewoon met je arts overleggen wat voor jou het beste zou kunnen werken. Uiteindelijk is het jou lijf, dus niemand kan je vertellen wat je wel of niet moet doen toch?

@Gebruiker81; slik je letrozol? Daar zou de haar uitval van kunnen komen.. ik heb het ook extreem gehad in het begin…

Terug
Bovenaan