PCOS, Letrozol

@smus bruinverlies hoeft echt niet iets te betekenen! Als het maar niet rood wordt met buikkramp. Nu is het gestopt dus? Misschien was het nog bruin van de innesteling? Zit je nu al op je nod ?

@camhay, ik hoop dat alles goed komt. Misschien komt het nog wel dat je knallers krijgt. Vertrouwen maar houden ookal is het lastig 

@ly, zo leuk!! Heel veel plezier! Lekker genieten!

@ san: nee dat weet ik, maar ik heb altijd voor mijn menstruatie begint eerst 2-3 dagen bruinverlies.. vandaag 13dpo, dus dat komt wel overeen met 2-3 dagen voor mogelijke menstruatie. Ik schrik daar dan dus wel van, maar hopelijk is het inderdaad onschuldig en van de innesteling! Had het op 4dpo natuurlijk ook al! Ik weet niet precies wat mijn nod is, want ik heb nog geen een keer eerder exact mijn eisprong weten te bepalen, dus ik heb ook geen idee van mijn LF.. Als ik uit ga van een gemiddelde van 14 dagen, dan zou dat zondag dus zijn!

@smus wat fijn meis!

Nou ik weet het niet dames ik heb nog steeds hele lichte streepjes. Nu had ik wel kruidvat testje gedaan. Daar kwam 2 dagen terug een licht streepje op. Gisteren nog eens een gedaan ik zag een tuurlijn en vervolgens begon die te vlekken (ik denk net iets teveel urine) dus heb hem maar laten drogen en nu zien ze er zo uit :
https://ibb.co/7t7z3cW

Nu net weer een kruidvat en tuurlijn binnen tijd maar bij mij worden deze testen pas donker als ze helemaal zijn opgedroogd en dat vertrouw ik gewoon niet hoor. Ik voel ook al 2 dagen niets meer dan een beetje steekjes in mn buik aan de rechterkant.
Als ik 4.5 weken nu zou zijn dan zouden mijn testen toch wel echt moeten knallen.
Het is afwachten maar wat is dit vreselijk zeg... nog erger dan die klote wachtweken! Heb je eindelijk een positieve test en dan lopen ze niet goed op :(

@ Camhay: snap dat je het niet echt vertrouwd.. Maar je blijft wel wat zien! Ik ben ook geen expert, dus geen idee of het wat uitmaakt dat ze niet echt donkerder worden. Heb je nog bloed laten prikken?

@ Janniene: bij jou gisteren nog iets uitgekomen uit je afspraak?

Smus: wat fijn dat de testen goed gaan!
Camhay ik zou zoals smus zegt idd eens vragen of je geen bloedtest kan doen? Dat geeft misschien wel uitsluitsel. Hoop heel erg dat het goed blijft gaan!
Hier heb ik gisteren positief nieuws gekregen. Hcg loop mooi op, progesteron ook en gisteren was er wel een vruchtzakje met vruchtje zichtbaar op de echo dus alles ziet er voor nu weer gewoon normaal uit en krijg nu gewoon binnen 3 weken de 8weken echo.
Hoe is het met alle andere dames? Waar zitten jullie in jullie nieuwe rondes??

Ja heb ik gevraagd meiden. Maar dat willen ze niet doen :( is te duur en dan moeten ze dat natuurlijk om de paar dagen herhalen. Ze willen dat ik de echo afwacht. En mocht ik gaan bloeden dan moet ik contact opnemen.
Slopend dit hoor :( mja er zit dus niks anders op dan afwachten helaas.

Terug
Bovenaan