PCOS, Letrozol

Ja snap het helemaal hoor smus...ik zit precies hetzelfde ja. Het is sowieso tot aan die eerste echo mega spannend!
Maar voor nu...zijn we zwanger ? een cb digitaal zal bij jou ook al positief zijn hoor! Ga je die een doen? Ik wil zondag met vriendlief een met wekenindicator gaan doen gewoon samen? als officiele test...
Ik duim voor ons dat het allemaal goed blijft gaan??

@Smus:
Aah, dat snap ik!
Hoeveel rondes heb je conceive plus gebruikt? Vond je het fijn? 

Ik lees dus ook steeds meer over dat speeksel niet goed is, dus lijkt me handiger daarmee te kappen... maar een alternatief of het dan toch wel leuk te maken is dan wel fijn. Ben benieuwd!
@Camhay:
Het is inderdaad wel vrij prijzig maar ja, ik heb het er eerlijk gezegd allemaal graag voor over en kan het me niet zoveel schelen haha! 

Weet jij toevallig of granaatappelpitjes eten hetzelfde effect heeft als het drinken van het sap? Ik heb die van healthy people in huis (was de enige die ik kon bestellen bij AH) maar lees verhalen dat die niet heel geconcentreerd is. Ga zo maar eens een glaasje proberen. 

Ik zat nog even terug te lezen maar wat bizar trouwens dat jij het deze ronde zo goed aanvoelde. Je wist op het begin gewoon al dat dit 'm ging worden, echt heel bijzonder.
Duimen jullie met me mee dat ik me snel bij jullie mag aansluiten? Het klinkt misschien raar en begrijp me niet verkeerd, ik ging het jullie ZO ZO ZO ZO erg maar ergens voelt het ook jammer dat jullie me "verlaten". Hoop dat we snel over onze zwangerschappen kunnen kletsen... jullie in ieder geval al wel! ??

@ Juliass: volgens mij heb ik het de laatste 2 rondes gebruikt als het echt nodig was zeg maar. Liever gebruik ik het niet, maar soms is het gewoon nodig ? Heb ook wel gewoon glij middel dat ik soms gebruik en dat vind ik wel fijner (is toch wat vloeibaarder ofzo), maar ook die is blijkbaar niet goed! Deze is inderdaad ook wat duurder, maar ik vond het dat ook echt waard!
Ik snap je gevoel ook helemaal hoor! We zitten hier allemaal in hetzelfde schuitje. Het gaf mij hoop als ik bij iemand las dat het gelukt was, maar tuurlijk denk je ook “wanneer gaat het bij ons nou eens lukken”. Dat is toch heel normaal? We hebben allemaal dezelfde wens en dat betekend niet dat je het een ander niet gunt toch? Wij weten allemaal hoe bijzonder het eigenlijk is als het wel mag lukken. Dus ik hoop dat jij je inderdaad snel bij het clubje zwangeren mag voegen! Dat hoop ik overigens voor jullie allemaal ?

@ Camhay: ik heb er ook eentje met weken indicator liggen die ik van het weekend wil doen! Als er dan het woordje “zwanger” op komt te staan met de weken lijkt mij toch wel speciaal. Echter dan die streepjes en plusjes ofzo!

Hey dames,

Moet even mn hart luchten hoor. Mijn testen lopen niet op :( heb net het ziekenhuis gebeld en volgens hun berekening zou ik nu 4 weken en 4 dagen zwanger zijn.(ik zelf denk vandaag pas 4 weken ivm mn tempstijging) Ze zegt het is nog veel te vroeg joh blabla.... test maandag nog eens. Mja ik weet ook wel dat hcg om de 2 dagen moet verdubbelen en ik had 4 dagen terug natuurlijk al een positieve cb digitaal en action test. Dan moeten mijn streepjes test natuurlijk ook donkerder worden. De huisarts gaat nu overleggen of ik bloed mag laten prikken. Maar dat zal ook niet veel duidelijkheid gaan geven vrees ik...

Het voorgevoel dat ik begin deze ronde had klopte maar nu zegt mijn gevoel ook dat het niet goed gaat :( ik was 2 dagen met vlagen zo misselijk en sinds 1 dag is dat ook helemaal weg.. komt dus wel overeen met mijn lichte testen.

Over dat granaatappelpitjes weet ik eigenlijk niet. Ik had idd ook die van healthy people ;)

Pffff wat een klote spanning is dit toch joh. Altijd maar dat wachten....

@Smus:
Ah ja precies, ik snap het! Wij gebruiken eigenlijk nooit glijmiddel maar in 99% van de gevallen wel speeksel, denk dat we hier beter aandoen. Het is vanmiddag bezorgd dus v/a volgende week ergens (woe op CD12 weet ik meer door een echo die gepland staat) maar eens gaan proberen. :) 
Ah ja precies lief dat je dat zegt! ?
@Camhay:
Ah... Neeee... Wat vind ik dit erg te lezen. En wat hoop ik dat je gevoel dit keer niet klopt! Het is zeker echt nog veel te vroeg voor een inwendige echo? Niet dat je er heel veel aan hebt maar ik ga keihard voor je duimen dat het gewoon goed gaat. ❤️?

@ Camhay: ik hoop dat je gevoel het deze keer mis heeft! Ieder lichaam en iedere zwangerschap is anders.. Wie weet duurt het bij jou nu wat langer om op te bouwen? Als het ziekenhuis nog hoop heeft, dan zou ik proberen mij daar aan vast te houden! Hoe moeilijk dat ook is.. Die onzekerheid is echt killing, maar ik duim voor je!

@camhay; oh meid wat een rollercoaster.. ik hoop zo voor je dat het goed zit ?. Hopelijk geeft het wachten je niet te veel stress..
@smus; hoe gaat het bij jou meid? Ik lees ook dat jij wat onzekerheid hebt.. heb je nog bloedverlies gehad, of is het bij bruin verlies gebleven?
Sterkte met de spanning meiden! Hoop zo voor jullie allebei op een goede zwangerschap!
wij zijn inmiddels onze spulletjes aan het inpakken en vertrekken morgen naar Lapland!! Zo onwijs veel zin in ?

@ Ly: tot dusver gisteren vooral bruinverlies en vanochtend was het nog een beetje bruiner/rozer, maar dus niet erger geworden gelukkig! Misselijkheid is ook weer volle bak aanwezig!

Lekker hoor op vakantie! Geniet ervan! Kijk ik ook zo naar uit om weer te gaan en Lapland lijkt mij echt prachtig.

Terug
Bovenaan