PCOS, Letrozol

Mij kennende blijf ik wel doortesten haha... ik wilde eigenlijk morgen of maandag een cb met wekenindicator gaan doen. Maar durf nog niet zo goed :( ik heb nog wel een cb digitaal zwanger/niet zwanger. Daar had ik er 2 van en die was natuurlijk vd week al positief. Ben zo bang dat er dan nu ineens niet zwanger komt te staan. Voor vandaag laat ik het er ff bij ? wordt van die lichte testen ook niet geruster...

Ander vraagje. Ik had natuurlijk de 22e mijn laatste follikelmeting.. toen zat er een ei van 22 mm klaar .. de 23e een positieve cb smiley.. maar de action ovulatietesten bleven redelijk licht... pas 2 dagen later knalde die ook. Zou het kunnen dat cb wat eerder een smiley gaf en mijn ei dan toch pas later is gesprongen? Dan zou bijvoorbeeld morgen pas mijn NOD zijn... wellicht in combi met een late innesteling dan... we hebben die dag (zondag) nog wel gemeenschap gehad na de carnavalsavond ? dus wie weet is pas de 27e mijn eitje bevrucht. Of denk ik nou veel te moeilijk voor een beetje hoop?

Lieve dames,

Waar ik al bang voor was is gebeurd. Ik heb een vroege miskraam. Mn test deze ochtend was bijna wit ... en net zijn de krampen en bloedverlies begonnen. Ik heb het ziekenhuis al gesproken.. maandag afspraak voor een echo om te kijken of alles goed schoon is denk ik. En dan hoor ik hoe nu verder. Ben er echt kapot van.

Maar kan niet anders dan nu positief denken...en denken weetje het is wel gelukt met de letro 5 mg ondanks het slechte zaad. En dit kan natuurlijk altijd gebeuren. Ik was even een kleine 5 weekjes zwanger en dit zal gewoon geen goed kindje zijn geweest.

Dus ik ga jullie nog niet verlaten ?
Pffff heftig allemaal... had het zo gehoopt maar het zal me gewoon niet lekker. :(

@Camhay, wat vervelend dat die testen wat lichter blijven! Op zich hoeft het niks te betekenen toch. Je eisprong kan altijd later zijn dat je dacht natuurlijk! Maar je had al vrij vroeg deze maand een positieve test toch? (Dacht me dat te herinneren, omdat die dag hier een verjaardag en sterfdag in een was?) late innesteling kan dan bijna niet zou ik denken? Hoe moeilijk ook, je kunt er niet zoveel aan veranderen, ongeacht welke kant het op gaat.. Misschien toch echt twee dagen laten gaan en dan weer testen in de hoop dat je dan duidelijker verschil ziet! ?? En de echo afwachten! Wat gaat de tijd dan langzaam hè ?

@Smus, super goed nieuws!! Nu op naar een mooie echo!

@Camhay, nee! Meis… wat ontzettend klote en verdrietig voor je.. Mijn vorige bericht kruiste precies jou nieuwe bericht… Ik baal enorm voor jullie? Maar wat je zegt is wat ik ook geloof; dan was er misschien iets niet goed waardoor het niet door kon gaan… Maar het is wel gelukt, ondanks alles! Dus dat moet ook positieve hoop geven voor volgende rondes… Ik hoop dat je hier snel doorheen bent en dit straks een plekje kunt geven ❤️

Thnx @just-me..
Ik ben er gek genoeg wel kalm onder. Heb even flink gehuild maar ik denk dat ik de afgelopen dagen al aan het voorbereiden was hier op. Ik had idd al op 8 maart de positieve CB digi. Dus toen de streepjes testen niet opliepen wist ik eigenlijk al dat het niet goed zat. Maar toch een beetje hoop gehouden. Ik las wel overal dat wisselende testen (donker en dan weer licht) tekenen zijn dat het misgaat. En ik zit natuurlijk bijna 1 week over NOD dus dan had ik alang een knaltest moeten hebben. Mn vriend is er wel echt helemaal kapot van. Die bleef hoop houden en voor hem komt dit ff als n bom binnen. Zo sneu om te zien :(

Ach nee Camhay! Wat naar meis, snap dat je er helemaal kapot van bent en je vriend ook! Denk wel dat wat jij zegt klopt. Er was dan ook iets niet goed. Maakt het niet minder erg natuurlijk! Wel fijn inderdaad dat je nu weet dat het kan. Je hebt een goeie eisprong gehad en ook de slechte zwemmertjes wisten erbij komen. Als je het een plekje hebt kunnen geven dan weet je in ieder geval wel dat de pogingen wel zin hebben!

@ Janniene: wel fijn dat het bij jou toch allemaal gewoon goed lijkt te gaan! Voor niks stress gehad daarover, maar fijn dat je nu wat meer duidelijkheid hebt!

@camhay neeeee!! Pffff wat ontzettend klote en verdrietig!! En natuurlijk ook voor je vriend.. en idd wat je zegt en de anderen ook dat denk ik ook echt; dan zal er wel iets niet goed geweest zijn.., maar toch heel verdrietig ☹️
En van de andere kant weet nu dus ook dat het ondanks alles dus toch echt wel kan!! 
Hopelijk lukt het om dit een plekje te geven en door te gaan! Sterkte!! 

Terug
Bovenaan