PCOS, Letrozol

@Ninna jeetje wat duurt het dan lang he. Ik kreeg het eigenlijk als enige optie aangeboden. De arts zei dat injecties meer gedoe is en onze kansen niet zal verhogen. Ik had stiekem wel een beetje gehoopt op injecties maargoed.
Ga jij hierna wel over op injecties of moet je ook door met de letrozole?

Ohw. Oke. Dacht dat injecties de kans vergroten en wel wat uitmaakt....
Bij mij hebben ze gezegd paar maanden proberen zonder echo's en dan evalueren. En ik heb daar op door gevraagd en toen zei ze. Wss injecties. Daar keek ik niet heel enthousiast bij (vind injecties best als ik maar niet hoef te kijken. Dus zelf doen is wel een drempel) dus toen zei ze dat als ik langer letrozol wil gebruiken dat dat ook een optie is.. Als mijn menstruatie komt moet ik bellen voor evaluatie. Dus ik verwacht dat de vervolgstap dus injecties worden. 

@evol ah die foamecho heb ik vorige keer ook gehad. Niet aangenaam. Ik heb er toen de rest van de dag nog wel wat pijn van gehad in mijn onderbuik dus plan geen al te zware dingen meer in die dag zou ik zeggen. Veel succes!
@Robinn welkom! De eerste keer dat ik me hier aansloot waren er ook wel dames die al langer met letrozol bezig waren. Bij sommigen is het toch zo nog gelukt, anderen waren overgestapt op injecties.

Veel nieuwe mensen, welkom! 
fijn dat we met zo veel zijn en aan de andere kant ook verdrietig natuurlijk..
wat denken jullie? Wanneer zou ik kunnen testen? Maandag op de echo een follikel van 16mm te zien, dinsdag een positieve ovulatietest. Wij hebben nog nooit zo'n goede kans gehad, dus extra kriebels deze keer! 

@nvlinder testen op nod. Als je zo'n early doe heb je ook kans dat t te vroeg is en alsnog een Menstruatie word.
Vind het nu deze week ook ontzettend moeilijk om te wachtenet testen.. Komt ook omdat ik het niet precies weet. ?

Maar wat is dan de nod? ? mijn cycli zijn altijd zo onvoorspelbaar geweest dat ik dat niet eens weet. Vanaf wanneer moet ik dan tellen? 

@nvlinder. Als je op dag 16 je ovulatie had, dan zou je in principe 14 dagen daarna je nod hebben. Je ovulatie is 2 weken voor je menstruatie zeggen ze.
Ik heb niet getest met ovulatie dus ik hou nu rekening in de afgelopen tijd met mn langste cyclus. Die wss sinds letrozol 33 dagen.. Mijn laatste was 28. Ik zit nu op dag 30. En heb dus nog niet getest.. 

Terug
Bovenaan