PCOS, Letrozol

@Nvlinder mij is gezegd als je cyclus langer is dan 35 dagen heb je vaak geen goede eisprong helaas maar geen idee hoor er zijn vast uitzonderingen!
@Mateke hmm ik hoop dat het meevalt dan. Ben er niet nerveus over ofzo wel blij dat ze even gaan checken. Maar heb er ook geen zin in haha.
@Ninna owww nee wat balen zeg pff kan me voorstellen dat dit toch wel weer even een klap is!
Ik wacht maar af maandag denk dat ze nog geen grote follikels zien want zit dan pas op dag 10 denk later die week nog een keer terug. Maargoed maar afwachten.

@evol bij mij is dat wel het geval, al zitten ze dus laat in mijn cyclus. Ben er 2 maanden geleden ook zwanger mee geworden, dus ik wéét dat het kan. Helaas is dat een miskraam geworden, dus nu maar weer hopen voor deze! ?? 

@nvlinder. Hoopte ik idd ook nog. Maar is wel echt doorgezet. Deze hakt er toch wel harder in dan normaal ?. En och wat lijkt me dat naar een miskraam. Ben je zo blij dat het is gelukt en dan krijg je dat nieuws. Maar wel fijn dat je met een langere cyclus zwanger kan worden! 
@evol. Spannend! Alvast succces gewenst. 

@Ninna: Wat ontzettend balen zeg, logisch dat je hoop kreeg. Kan me goed voorstellen dat deze er even heel erg inhakt. ? Wanneer heb je de evaluatie? 
@Nvlinder: Wat heftig zeg. En wat moet het nu ontzettend spannend zijn voor jou. Krijg je nu extra controles? 
@Evol: Succes vandaag! 

@khaleesi, ik heb dan vorige week maandag een echo gehad ter controle en toen bleek alles goed én was ik zelf een eitje aan het maken. Vanaf hier moet ik het nu weer even zelf doen. Als ik maandag 7 nov nog nog geen menstruatie heb en de test is negatief, krijg ik medicatie om de menstruatie op te wekken en gaan we starten met letrozol. Dan zal ik ook weer gevolgd worden voor de follikelgroei, maar verder niet. Áls ik wel zwanger mocht zijn, plannen ze geloof ik met 6 weken al een eerste check-echo, dus dat is fijn! 

@evol, veel succes vandaag!! 

@ninna, wat balen dat het heeft doorgezet.. ? snap dat je daar super van baalt! 

@evol succes! 
@khaleesi ik kan blijkbaar niet tellen. Ik moest bij mijn laatste setje letrozol bellen en ik heb er nog 2. Dus pas de volgende x bellen ? kom ik ook echt letterlijk net achter toen ik toch even voor de zekerheid ging kijken met het telefoonnummer in mn handen ?.
Ik heb afgelopen zaterdag ook zo hard moeten huilen om mijn menstruatie. Nog nooit zo heftig gehad. Maja na 3 jaar proberen en gewoon nog steeds helemaal niks. Het enige wat veranderd is in die tijd is dat mijn cyclus regelmatiger is dan eerst. De moed erin houden is toch wel lastig. Praten jullie met een professional over de struggles van zwanger worden enzo? Ik zit er wel steeds meer aan te denken.. 

Nou pff ik ben net weer thuis van die foam echo. Niet verwacht maar ik vond het echt heel erg pijnlijk. En laat ik nou het geluk hebben dat ik dan nog wel eens van m'n stokje wil gaan (wel eens eerder gehad met kiezen trekken en toen ik nog bloed gaf voor de bloedbank). Niet uit angst ofzo maar ik heb van mezelf al een erg lage bloeddruk en hartslag, en door die pijn zakt m'n bloeddruk dan weg.
Dus ik moest een uurtje blijven haha ze waren allemaal erg lief voor me en toen mocht ik weer op 't fietsje naar huis. Maar goh ik had dit niet echt verwacht anders was ik niet alleen op de fiets gegaan haha. Wel heel erg moe nu maar dat heb ik dan ook vaak na de tijd, vandaag maar ff rustig aan doen.
Nouja wel goed nieuws: eileiders helemaal goed én er zat een follikel van 17mm!!! Dit laatste had ik echt niet verwacht ik dacht het zal wel weer niks worden deze ronde en dan nu op dag 10 al zo'n grote follikel. 
Om mijn cyclus te tracken mag ik vrijdag nog een keer komen om te kijken of het gesprongen is en ook mijn slijmvlies bekijken. Ik zit haast te denken om toch nog even de letrozol te proberen een paar rondes nu het zo goed lijkt maar ik heb al afgesproken injecties te doen. Daarbij met de Letrozol is mijn baarmoeder slijmvlies elke keer wel erg dun, met de injecties zou dat ook dikker moeten worden.
Vrijdag nog maar even overleggen wat we beslissen...

@Ninna, ja pff heel herkenbaar wat een klap in je gezicht kan dat dan weer zijn he. Ik heb wel besloten om met de POH GGZ te praten bij mijn huisarts. Ik dacht hoef niet gelijk door naar een psycholoog maar even met iemand praten die van een afstandje mee kan kijken/luisteren is heel fijn. Vooral bijvoorbeeld ook hoe je om kan gaan met die tegenslagen en soms een stukje onstpanningsoefeningen, die ik dan thuis ook weer in kan zetten op bepaalde momenten helpt mij ook erg goed.

@ninna oh wat balen zeg dat je menstruatie is doorgekomen. Snap dat het lastig is om de moed er in te houden, herkenbaar..
@evol fijn dat de uitslag goed is. En wow een follikel van 17mm op dag 10! Haha dat is mooi groot al. Ook fijn dat je nog even in de gaten wordt gehouden. Slik je al lang letrozol?
ik zit momenteel op cyclusdag 23. Voel weer van alles zoals steekjes rondom mijn eierstokken en baarmoeder. Maar dat heb ik sinds ik de letrozol slik eigenlijk elke cyclus nog gehad. Het zegt dus helemaal niks. Toch maakt het me soms echt gek. Je hoopt toch elke keer dat het eindelijk eens een goed teken is. Hoe komen jullie de wachtweken altijd door?
Ik heb me voorgenomen om deze ronde voor het eerst niet te gaan testen en er wat minder mee bezig te zijn, maar ik merk dat ik er toch heel veel mee bezig ben.

Terug
Bovenaan