@evol Jaa we lopen weer gelijk, ik zit ook op dag 4. Deze cyclus geen controles bij het ziekenhuis. Letrzole 2,5 mg doet goed zn werk dus het ziekenhuis vind het niet nodig om controles te doen en wat betreft bloedverlies een week na mn eisprong tasten ze wat in het duister. Ze denken dat het geen kwaad kan wat betreft vruchtbaarheid. Ik zal rond dag 14 weer met ovulatietesten gaan werken maar als ik terug kijk op alle cyclussen dan is dag 17 de dag van de eisprong. Qua klussen zaten we ook niet heel goed afgelopen maand dus dat moeten we deze maand maar beter plannen haha. Zelf wordt ik 37 jaar dus die tikkende klok die ken ik ook helaas. Ik heb nog 2 rondes te gaan en dan evalueren. Als ze dan nog eens 6 maanden letrzole voorschrijven dan ben ik straks bijna 38 jaar voor een volgende stap zoals iui. Maar ja laten we hopen dat het gewoon lukt op de natuurlijke manier.
Jij succes voor donderdag en heel goed dat je al vragen op papier hebt gezet.
@mateke welkom back, toen ik afgelopen zomer begon met letrozole heb ik dit forum helemaal terug zitten lezen en ik herken je naam en herrinner me de tijd in het forum dat je een positieve zwangerschapstest had. Hopelijk in het voorjaar van 2023 weer een positieve test voor je 2de kindje ;-).
Jij succes voor donderdag en heel goed dat je al vragen op papier hebt gezet.
@mateke welkom back, toen ik afgelopen zomer begon met letrozole heb ik dit forum helemaal terug zitten lezen en ik herken je naam en herrinner me de tijd in het forum dat je een positieve zwangerschapstest had. Hopelijk in het voorjaar van 2023 weer een positieve test voor je 2de kindje ;-).