PCOS, Letrozol

@evol, wat naar dat je zo'n last had van de echo. Hoe is het nu met je? Beetje bekomen? Die follikel was dan wel een positieve wending! Fijn! 

@robinn ik vind de wachtweken ook vreselijk! En omdat ik nog niet begonnen ben met letrozol heb ik er véél.. eerst een week of 3/4 op de ovulatie en dan weer 2 om te kijken of het gelukt is. 
normaal werk ik altijd 45/50 uur per week in het basisonderwijs, dus dat is behoorlijk wat afleiding. ? bij mij helpt het ook om iets creatiefs te doen. Pegdolls schilderen, handletteren... zoiets. Hopelijk vind je snel iets wat jou helpt! 
hier cyclusdag 38 en volgens de app kan ik over 10 dagen testen. ??

@evol pff dat is wel even strekken. Beetje bijgekomen ervan? Wel fijn van de follikel natuurlijk. Dat is positief :) en ik zat ook eerder te denken aan een poh ggz idd ja.
@robin. Wachtweken zijn idd ook moeilijk. Veel afleiding zoeken en leuke dingen doen :)
@nvlinder. Lastig die lange cyclus he? Had er veel moeite mee en wist toen ook niet of er wel een eisprong was. Jij weet dus wel dat je een eisprong hebt? 

@ninna ook lang niet altijd hoor! Maar deze maand toevallig wel omdat ik een echo heb gehad vorige week en de cyclus ervoor omdat ik toen zwanger was... 
ik ben nu echt al dagen misselijk, maar 8 dagen na een positieve ovulatietest lijkt het me onwaarschijnlijk dat er iets aan de hand is. Vorige keer was de innesteling uberhaupt pas 12 dagen na de positieve test! ?

@Robinn ik slik sinds april Letrozol, we zouden nog 1 x proberen en dan over op injecties omdat de doseringen steeds niet goed aanslaan. Maar de 7,5 mg lijkt nu toch te werken, hoewel mijn slijmvlies niet goed opbouwt met de Letrozol dus kan zijn dat we toch injecties gaan doen.
Niet mee bezig zijn is lastig he. Ik vraag dat niet meer van mezelf, ik mag er best mee bezig zijn maar beetje in de gaten houden dat ik mezelf niet gek maak...
@Nvlinder nergens last meer van gelukkig, was nog de hele dag moe gisteren maar nu weer oké. Ja inderdaad fijn dat er een follikel zat! Ik doe nu ovulatietesten om te kijken wanneer m'n eisprong is. Hmm spannend voor jou lees ik, een innesteling na 8 dagen zou natuurlijk kunnen maar of je dan al meteen misselijk kan zijn?

@Ninna ik zou gewoon eens vragen naar POH GGZ, je kan daar altijd nog bespreken of dat voldoende is of dat je toch een verwijzing voor iets anders wilt. Proberen kan altijd toch?

@nvlinder ja de wachtweken zijn echt het ergst. Voordat ik letrozol slikte had ik soms ook cyclussen van 42 dagen. Dus snap dat het voor jou helemaal lang is. Spannend zeg! Duimen voor jou dat je over 10 dagen een positieve test hebt. 

@evol oké spannend, weer afwachten dus. Nee precies, het is lastig om het van je af te zetten. Goed dat je er zo in staat. Misschien moet ik ook maar wat minder streng zijn voor mezelf haha!

Nou ik ben vandaag geweest er zat een ei van 22mm. Ze hebben bij mij daar de ovitrelle gezet, ik heb dan binnen 36 tot 42 uur een eisprong als het goed is. Nu zei ze of vanavond of morgen vrijen maar ik twijfel wat het beste is. Gisteren hebben we het ook al gezellig gehad, dus ik zou denken morgen... Maar ik wil niet te laat zijn, wat als het ei uit zichzelf al eerder springt (vorige keer zonder ovitrelle sprong het wsl wel). Misschien morgenmiddag dan maar ofzo ik ben bang dat morgenavond misschien te laat is geen idee. Nouja we zien het wel.
Slijmvlies was 7mm, niet heel dik maar voor mijn doen wel redelijk geloof ik. Spannend dus weer, anders volgende ronde beginnen met injecties. Hopelijk hoeft het niet zo ver te komen :)!
Hoe gaat het bij jullie?

@Evol: Spannend zeg! Is dit de eerste keer ovitrelle voor jou? Omdat je nog minimaal 36uur hebt en je het gisteren ook al gezellig hebt gemaakt denk ik dat je prima tot morgen kunt wachten. Snap dat je niet te laat wilt zijn, dus als je echt twijfelt kan het volgens mij geen kwaad om het vandaag ook te doen voor de zekerheid. ☺  Met mij gaat het ok, het wachten vind ik
Met mij gaat het redelijk, het wachten vind ik best lastig. Heb stiekem toch al best wel vaak iets opgezocht. Het scheelt dat ik geen Early testen meer in huis heb, anders weet ik niet of ik mezelf in had kunnen houden. Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong was, woensdag 2 november is het twee weken geleden dat ik de echo had en is het ook dag 28 van mijn cyclus, als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik testen. Ik kan stiekem niet wachten tot het zover is, want dan heb ik eindelijk duidelijkheid. 
Volgens mij zitten de meeste dames hier in hetzelde schuitje qua wachten . Houden jullie het wachten nog een beetje vol? 
@Ninna: hoe gaat het nu met jou? Ben je deze week een beetje doorgekomen? 

@khaleesi, ik zit op hetzelfde wachtbankje! Woensdag (ong) nod! Het scheelt bij mij dat ik 3 dagen niet thuis ben, maar ga morgen toch testen denk ik... 
@evol, spannend! Ik duim voor je! 

Terug
Bovenaan