PCOS, Letrozol

@evol @khaleesi @nvlinder spannend! Ik duim voor jullie.
Ik zit vandaag op dag 28 van mijn cyclus. Woensdag is ook mijn nod. Helaas vanochtend al wat rozige afscheiding, dat heb ik altijd 3 dagen voor mijn menstruatie. Dus ik kan er vanuit gaan dat ik ongesteld word. Vanochtend even hard gehuild. Baal zo erg. We zijn al bijna 2 jaar bezig en het wordt er niet makkelijker op. Maargoed ik hoop dat ik snel ongesteld word en we weer door kunnen naar de volgende ronde :(.

Ik ben ook ongesteld geworden, al 11 dagen na de positieve ovulatietest, dus ik denk een mislukte innesteling. ? morgen dus beginnen met de letrozol! 

Aah nee wat balen voor jullie Robinn en Nvlinder!! 
Op naar de volgende dan maar weer, zo makkelijk gezegd maar het doet wel even pijn! Ik ben ook dan gewoon even 1 dag van de kaart, even flink janken en dan lukt het wel redelijk om weer door te gaan. Ik wordt de laatste tijd ook gewoon steeds meer boos, ja ook verdrietig maar ook gewoon heel boos, hebben jullie dat ook?

Nou wij hebben het vrijdag en zaterdag gezellig gemaakt. Zondag was mijn temperatuur al omhoog gegaan dus ik ga er vanuit dat ik zaterdag mijn eisprong had. Zit dus nu op dag 2, nog even geduld dus maar weer...

Spannend @evol ik ga voor je duimen! 
En wat balen @nvlinder en @robinn.
@khaleesi. Ja wachten is zo lastig! Ik ben de afgelopen week wel doorgekomen ja. Stond veel in de planning qua leuke dingen, dus dat scheelde wel. Vond het zaterdag van mijn menstruatie alleen heel moeilijk want iemand vroeg er naar. Dat kon ik toen echt niet handlen was een slechte timing, dus reageerde nogal bot. :(

Hoi!!
vraagje dag 11 een follikel van 14 mm en baarmoederslijmvlies van 2,6 wanneer kan ik mijn eisprong verwachten en wanneer ok de dag klussen ??

@tulpjee lastig om te zeggen.. wat heeft je arts gezegd? Ik had 2 weken geleden een follikel van 16mm en toen zei de arts dat het ong 2mm per dag groeit, dus ik heb toen op woensdag/donderdag mijn eisprong gehad. Klussen zou ik sowieso vast mee beginnen, want het sperma kan wat langer overleven.

Goedemorgen Dames,
Ik moest even bij lezen want was al een tijdje niet meer op het forum geweest.
@nvlinder balen dat je menstruatie door is gekomen. Je bent nu volgens mij gestart met letrozol. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
@Evol jij zit dus weer op het wachtbankje, spannend.
Ook ik kan aansluiten op het wachtbankje. Maandagochtend een ov test gedaan en de cb test gaf een open rondje aan. Toen in de middag veel kramp en gerommel in mn buik dus nogmaals getest en toen kreeg ik de smiley. Denk dat de eisprong gister is geweest. We hebben het gister en de dagen ervoor gezellig gemaakt dus duimen maar! Voor mij zou het al een hele opluchting zijn dat ik na 1 week na de eisprong geen bloedverlies (zoals de andere rondes). We gaan het weer afwachten. Succes iedereen. 

Terug
Bovenaan