PCOS, Letrozol

@evol het is ook zo'n mindfuck, maar ja er zijn ook vrouwen die weinig voelen en toch zwanger zijn. Dus who knows.
Ik zit momenteel op 7 dpo. Vanochtend dacht ik, daar gaan we weer qua spotting. Maar het was een beetje rood slijm wat ik op mijn wc papiertje had. Niet veel en geen bloed maar meer rood slijm. Maak me ook gek en nog 1 week te gaan. ? Zucht. 

@zeeuwsmeisje nou gelukkig valt het spotting mee dan, hopelijk blijft dat zo! Ook spannende week voor jou.
Ik voel alweer lage rugpijn helaas, dit is vaak een paar dagen voor ik ongesteld wordt dus ik vrees dat t niks wordt deze ronde.

Spannend zeeuwsmeisje! 
@evol balen dat je al lage rugpijn hebt. Mss valt het mee? Na deze cyclus injecties toch?
Ik zit op t moment rond mijn eisprong.. Dus hopen dat t mag lukken. 

@zeeuwsmeisje, misschien toch een innesteling..? Wie weet! 

@evol, spannend, ik duim voor je!
@ninna welke medicatie gebruikte jij nu ook alweer? Hopen dat ze elkaar kunnen vinden, die cellen! 

hier ook afwachten. Mag pas vrijdag terug voor een nieuwe echo. Mijn ovulatietesten liepen ineens af ipv op, dus ik begrijp er niks meer van. Kan van de letrozol komen zeggen ze bij het zkh, maar mag niet eerder komen. Vandaag cyclusdag 12. 

@evol hmm balen van de rugpijn. Hoe gaat het nu met je?
Ik zit alweer op cyclusdag 11. Ik ga weer voor het eerst sinds een lange tijd ovulatietesten doen. Dus hopelijk snel een smiley!

Ik ben vandaag weer teruggeweest naar het zkh. Slijmvlies was ruim verdubbeld naar 6,8 mm en 3 laagjes. En verder 1 follikel doorgegroeid naar 15.8 mm, dus goed nieuws! ? nu maandag weer terug of hij er nog zit of dat ie is gesprongen. 
ik heb alleen dat mijn ovulatietesten niet meer werken door de letrozol... ? meer mensen die daar last van hebben? Of tips voor testen die wel werken? 

Hai dames,
Ik zit nog steeds op het wachtbankje. NOD aankomende dinsdag. Afgelopen dinsdag wat bloedverlies echt minimaal en hetzelfde op woensdag en gister. Vanaf vandaag geen bloedverlies meer. Heb zeurende pijntjes onder in mn buik ongeveer baarmoeder hoogte en soms weeïg gevoel. Het wordt nu spannend. Vandaag 10 dpo. 
@Evol hoe is het bij jou?
@Nvlinder ah mooi resultaat, nu kun je toewerken naar je eisprong. Wel balen dat je ovulatietesten het nu niet meer doen door letrozole gebruik. Ik zou dan af gaan op je vruchtbaarslijm bijvoorbeeld en vanaf nu om de dag gezellig maken 1 week lang dan kan het niet missen dat je je eisprong mist. ? Succes ?? 

Terug
Bovenaan