PCOS, Letrozol

Gekke vraag.. maar hoeveel dagen zijn jullie meestal ongesteld? Normaal ben ik 2 dagen ongesteld en heb ik nog een dag of 3 een beetje bloedverlies, maar nu al 6 dagen ongesteld... ? kan dat doordat de vorige ronde een miskraam was misschien?
ben ook bang dat, doordat ik nog steeds bloed verlies, er geen nieuw slijmvlies/follikel kan groeien? 

@Nvlinder, hmm ik ben meestal 2 a 3 dagen echt flink ongesteld. Daarna af en toe nog wat bloed of bruine afscheiding. Ik heb geen idee hoe het kan dat het nu langer is bij jou. Ik dacht dat hoe dikker je slijmvlies hoe meer er ook uit moet zegmaar. Maar dat is omdat ik eens heel dun slijmvlies had, toen duphaston moest slikken om ongesteld te worden. Toen zeiden ze het kan zijn dat je bijna geen bloedverlies hebt omdat je slijmvlies zo dun was.
Ik heb geen idee misschien kan t gewoon groeien? Ik zou anders morgen de arts eens proberen dan heb je mss antwoord voor het weekend?

2 dagen voordat mijn eitje sprong, hebben ze met de echo gezien dat het slijmvlies al 7,5mm was. En ik denk dat het deze ronde echt is misgegaan op de innesteling, dus inderdaad; wie weet was dat gewoon dik. 
als ik de plaatjes zie van een normale cyclus, staat daar ook 7 dagen ongesteld en vanaf dan opbouw, dus ik laat het maar even zo. Maandag een echo, dus dan zal ik het wel horen zeker? 
hebben jullie ook gewoon ovulatietesten gedaan op het moment dat je cyclus door het zkh wordt gevold? Ik vraag me af of het zinvol is deze keer. 

@nvlinder. Ik met letrozl 3 dagen flink en daarna een beetje. Verder heb ik geen ovulatie testen gebruikt bij het zkh. Nu overigens ook niet. Het werkt voor mij niet goed. Geeft elke x aan dat het positief is op verschillende momenten. Nu met letrozol doe k het ook niet. Krijg er stress van en ik doe gewoon 1.5 week klussen ? althans dat is de bedoeling ? maar niet elke dag in die 1.5 week. 

[quote quote=10590080]@khaleesi wauw wat geweldig! Heel erg gefeliciteerd! En niet vervelend over voelen het is je gegund, en ja t is oneerlijk. Ik zie het altijd een beetje als een loterij haha de een heeft wat meer geluk dan de ander. Maar ik ga er vanuit dat we er allemaal komen! Lekker genieten! @robinn ik ben benieuwd of je wat aan de filmpjes hebt haha. Je moet er wel even voor gaan zitten. En je kan altijd met de huisarts bespreken wat ze voor je kunnen doen, je kan t ook zo weer stop zetten… @tulpje spannend! Mij is ook verteld dat ze door de letrozol wel eens wat langer doorgroeien en ook wel bij 24 of 26 mm kunnen springen. Maar ik verwacht wel voor jou ergens dit weekend dan! @Sam wat vervelend dat de Letrozol niks heeft gedaan. Ik heb nu mijn laatste ronde 7.5mg daarna ga ik ook beginnen met injecties. Ik weet dat er ook een GonalF forum is met meiden die ook injecties zetten. Ik hoop voor je dat het meevalt met injecties zetten en dat t snel werkt![/quote]
Jaa idd het was heel vervelend om telkens de teleurstelling te krijgen dat er niks te zien was en alles heel klein! Het prikken op zich valt mee! Vond het afgelopen maandag voor het eerst een raar idee, maar nu na de 4e keer lukt het gewoon goed. Het enige waar ik soms last van heb is als ik zit of auto rij dat ik de plekjes voel waar ik geprikt heb. De ene dag is dit prettiger dan de andere dag! Maarja het is voor een goed doel ♡

[quote quote=10590255]@Sam ja lijkt me wel even wennen die eerste keren. Fijn dat t meevalt dan! Ik ben benieuwd wat er bij jou op de echo te zien is.[/quote]
-----
Vanmorgen geweest en er zit er 1 links van 8mm dus donderdag terug, want dan kunnen ze pas zien of de follikel goed is ?

Ah oke even afwachten dus.

Hoe is het met de rest? Ik zit inmiddels op 10dpo dus nog even wachten, zaterdag is mijn NOD maar ik ben er bang voor.
Merk helemaal niks, terwijl ik altijd denk als je dan echt zwanger bent zul je toch wel iets voelen of merken??

Terug
Bovenaan