PCOS, Letrozol

@zeeuwsmeisje, spannend! Zou zo mooi zijn! ❤️    vorige maand, toen ik zelf mijn eisprong had gevonden, had ik helemaal geen vruchtbaar slijm... ? dus geen idee of het nu wel komt. Dokter heeft gezegd dat we het dit weekend maar gezellig moeten maken, met lichte voorkeur voor zondag, dus dat zullen we maar doen. Hadden deze week de om-de-dag toch al aangehouden, dus gaan we nog maar even door. ?
@sam hoe was het bij jou in het zkh? 

@Robin ben benieuwd of het lukt met de ovu testen!
@Nvlinder ah dat klinkt goed, ik heb nog niet gehad dat de testen niet werkten. Hopelijk kan je een andere oplossing vinden... vruchtbaar slijm checken werkte bij mij redelijk...
@Zeeuwsmeisje pff wat spannend ook voor jou, misschien was het wel een innestelingsbloeding of zou dat wat vroeg zijn?

Ik zit me hier een beetje op te vreten vind het toch wel erg spannend.. heb wel steeds het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Rugpijn en steeds heb ik het gevoel dat er al bloed komt maar zie steeds nog niks. Meestal begint t in de nacht dus ben er bang voor morgenvroeg... we zijn een weekendje weg dus hoop dat het niet te veel bepalend is dat het dan echt een klote weekend wordt zegmaar....

@Nvlinder, ik kan mijn eisprong redelijk vinden met vruchtbaarslijm en ook zeurend gevoel in mn onderbuik by de baarmoeder. Succes met klussen dit wknd.
@Evol het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn. Dan zou het op 7,8,9 dpo zijn geweest. Wil er ook niet teveel hoop op hebben omdat ik alle vorige rondes (alle 4) constant spotting heb 1 week na de eisprong. Maar dan is het ook echt donker helderrood bloed en dat was het deze keer niet. Het was echt roze/licht rood. Pffff worden nog lange dagen. Wil vrijdag pas testen. Wanneer wil jij testen evol? Veel plezier dit weekend.
Ik ga morgen voor het eerst met mn zoontje (2 jaar) naar de sinterklaas intocht in de stad. Zin in en goede afleiding. Savonds naar een latin dansavond. Zal maar niet teveel gaan drinken ?. 

Helaas was de follikel van 8mm niet meer te zien? Er waren nog steeds veel kleintjes.. Ik moet maandag op dag 17 weer terug want het protocol van het ziekenhuis is 17 dagen spuiten met de zelfde dosis en daarna mogen ze pas ophogen! 

Slijmvlies daar in tegen was wel mooi dik.

Pfff zo vervelend ik heb continu een beetje lekkend gevoel maar nog steeds niks. Ik dacht uit frustratie doe ik gewoon een test. Negatief. Nu baal ik want had de teleurstelling liever uitgesteld. En nu ik nog niet ongesteld ben heb ik nog een mini beetje hoop :-(.

Jammer, toch wel even heel zuur. Net ongesteld geworden. Vanaf nu injecties dus ik hoor eigenlijk niet meer in dit topic haha. Maar kom af en toe nog wel even inchecken! Veel succes voor jullie, hopelijk hebben we allemaal snel geluk!

@evol oh wat balen zeg. Hopelijk brengen de injecties meer geluk. Heel veel succes!
@zeeuwsmeisje spannend! Klinkt allemaal wel goed. Laat je het ons weten?
ik zit nu op dag 14 van mijn cyclus. Heb al ovulatietesten gedaan welke allemaal nog negatief waren. Echter heb ik wel vruchtbaar slijm. Beetje gek maar we wachten nog even af.

Terug
Bovenaan