PCOS, Letrozol

@Zeeuwsmeisje, wauw wat fijn voor jou, gefeliciteerd!!

@Ninna, spannend weer succes met wachten.

ik heb vandaag prik instructies gekregen en mag morgen beginnen, hoop dat het meevalt en dat we snel resultaat hebben..

@ninna haha dat is zeker waar. Spannend voor jou, succes met het wachten!
@evol spannend. Hopelijk valt het prikken je mee. Zie je er tegen op?

Hallo allemaal! Na een aantal maanden proberen kwamen we erachter dat ik PCOS heb. We zitten in onze eerste ronde lezotrol en ovitrelle. Heb mijn spuit ovitrelle 5/11 gezet. Dus gok dat ik 7/11 mijn eisprong gehad heb. Heb nu sinds een 4 tal dagen pijn rechtsonder in mijn buik, niet constant. Voornamelijk als ik druk uitoefen (hoesten, niezen, zitten). In rust voel ik helemaal niks. Ik word eigenlijk er een beetje nerveus van… Nog iemand die dit voelt? Wat moet ik hier van denken? Maak mij een beetje zorgen dat het een cyste is… groetjes

@evol. Hopelijk gaat dit werken! Ik weet dat je ondertussen meer bij het forum van ovitrelle zit, maar zou je ons een beetje op de hoogte kunnen houden? Ik hoop oprecht dat het gaat werken voor je en dat de injecties meevallen!
@gebruiker104.... Ik heb dat weleens gehad met mijn eisprong. Maar dat was 2 dagen ofzo. Maar ik heb geen ervaring met ovitrelle, dus heb geen idee ?

@charlotteMM ik heb afgelopen ronde precies hetzelfde drukkende gevoel gehad. Bij mij was onder in mijn buik aan de linkerkant. Ongeveer hetzelfde gevoel wanneer mijn ei op springen staat. Ik heb 1 november mn eisprong gehad en die steken kwamen opzetten een week later ongveer 8 a 9 november. Gister was 13 dpo en ik heb een positieve zwangerschapstest in handen. Dus wie weet heb jij volgende week een positieve test in handen. Ik had ook last van wat innestelingsbloed op 7,8,9 dpo. 
Veel succes en hou ons op de hoogte. 

@zeeuwsmeisje van harte! 

ik ben gisteren weer op controle geweest (cyclusdag 17) en mijn slijmvlies was nagenoeg even dik als vrijdag. Dat was op zich oké want het was vrijdag al ruim voldoende. Mijn cyste was gekrompen van 20mm naar 15mm en aan de andere kant was een eitje van 20mm. ? 
ovulatietest was gisteren ook uit het niets ineens knal positief, dus ik kan er van uitgaan dat het wachten weer begonnen is. Ik mag komende dinsdag bloed prikken en dan kunnen ze in principe al zien of mijn ei goed gesprongen is. Vind ik wel fijn, zo'n extra check. Het is toch allemaal wel extra spannend na die miskraam merk ik. Nu best wel veel buikpijn. Inderdaad ook vooral bij gaan zitten, hoesten, niesen.. mag je daar paracetamol voor innemen eigenlijk? 
ik ben in ieder geval blij dat de letrozol 2,5mg op dit moment zijn werk lijkt te doen!

@nvlinder wat fijn dat de 2,5 mg zijn werk doet! En fijn dat je op controle mag komen. Dat had ik niet. Volgens mij kan je prima paracetamol innemen. Dat kan geen kwaad lijkt me.
Ik heb gisterochtend een ovulatietest gedaan en deze was negatief. Gister einde van de middag kreeg ik ineens een smiley. En nu vanochtend is hij weer negatief. Zou mijn LH piek dan zo kort zijn geweest dat ik mijn eisprong heb gehad? Kan dat? Ik voelde gisteravond wel gerommel in m'n buik.

Terug
Bovenaan