PCOS, Letrozol

@Ninna, hoe is het bij jou? Hopelijk is er geen menstruatie te bekennen :)!
@Sam spannend, hopelijk kunnen ze vrijdag een mooi gegroeid eitje zien!

Ik ben vandaag voor een eerste echo geweest sinds begin van injecties. Ze konden zowel links als rechts 1 eitje zien (rond 12,5mm en eentje van 13mm). Daarnaast zaten er nog wel wat kleine follikels. Ik moet nu doorgaan met de eenheden en dan donderdag terugkomen, hopelijk zijn deze eitjes of een daarvan dan doorgegroeid. En hopelijk niet dat de rest ook is doorgegroeid anders moeten ze de ronde afbreken. Vind het wel spannend ik zou het erg vinden om een verloren ronde te hebben...

Ik sluit ook even aan. Ik ben vandaag weer gestart met 2e ronde letrozol, geen echte pcos wel lange cyclus. Helaas een vroege miskraam gehad, maar doordat mijn lichaam goed heeft opgeruimd vandaag weer kunnen starten met de medicatie. 2.5 mg, dat heeft de 1e ronde ook geholpen.. Voor nu een beetje dubbel allemaal, maar wil toch graag door. Ik vertrouw op mijn lichaam.

@sammz idd fijn dat er nu iets gedaan aan kan worden! Hopelijk vrijdag groei!
@evol nog geen menstruatie maar wel rugpijn en buikpijn net na het avondeten (kan komen dat ik mss niet tegen paprika kan, maar kan ook menstruatie mss zijn). Morgen nod hopelijk is het ook een nod ?.
Hopelijk zijn de eicellen of 1 eicel donderdag gegroeid en de rest niet! Spannend! Ik duim met je mee. Hoe ervaar je het zetten vd injecties?
@nvlinder. Ik heb daar geen ervaring mee..       

@evol spannend! Begrijpelijk, het voelt als een weggegooide maand als ze het moeten afbreken. Ik hoop voor jou dat er niet teveel eitjes zijn. Hoe gaat het injecteren verder? Vind je het niet vervelend om te doen?
@ninna hoe is het nu bij jou? Je zit op je nod?
@nvlinder heb ik ook geen ervaring mee.
Ik ben overgestapt naar een ander ziekenhuis. Ik kan daar beginnen met een volgende stap. Ben heel benieuwd. Dus binnenkort klaar met de letrozol.. In januari slik ik het ook al een jaar dus ben wel klaar voor een nieuwe behandeling ?

@nvlinder nee geen ervaringen mee..
@ninna hoe is het bij jou nu??
@robin wat spannend, wat is voor jou de volgende stap.

Ik ben vanmorgen weer voor een echo geweest en ik baal enorm. Rechts een mooie van 15mm maar links zijn ze allemaal doorgegroeid en 5 stuks van rond de 12 a 13mm. Ik moet morgen nog 1x terugkomen om te checken maar ze verwachten dat deze helaas ook meegroeien en dan moeten we de ronde dus afbreken. Pff wat een ellende, lijkt het eindelijk wat te doen en dan moet het alsnog weer afgebroken worden. Moet nog een beetje hoop houden voor morgen maar het voelt echt weer als een klap in t gezicht. 

@evol, jeetje wat k*t... ik weet wel een verhaal van een meisje bij mij uit de zkh appgroep die het ook had en die had na het weekend er nog maar 1 (en is nu zwanger..) dus ik hoop voor je! ??? 

bij mij is letrozol 2,5 mg officieel goedgekeurd. Progesteron was goed, dus goede eisprong gehad. Als het nu niet raak is, volgende maand zelfstandig aan de gang, alleen nog een echo voor m'n cycste. Al is die waarschijnlijk al weg, want laatste keer was hij spontaan al 5mm gekrompen. 

@evol pff wat klote zeg.. dat valt wel even vies tegen ?. Het wordt voor mij of nog een paar rondes injecteren of we gaan over op IUI.
@nvlinder fijn dat de 2,5 mg is goed gekeurd!

Terug
Bovenaan