PCOS, Letrozol

@Charlotte, spannend! Ben benieuwd voor jou.
@Nvlinder, fijn dat de 2,5mg werkt! En dat ze zo goed controleren dat geeft toch wel wat meer zekerheid en houvast kan ik me voorstellen.
@Robin wel erg kort inderdaad, maar het zou kunnen misschien. Daarom raadden ze bij mij wel aan om 2x per dag te testen omdat als je alleen 's ochtends test bijvoorbeeld je je piek kan missen...

Zoals ik al had aangegeven ben ik gisteren begonnen met het spuiten van hormonen. Vond het wel even spannend om dit voor de eerste keer zelf te doen maar achteraf stelde het niet veel voor. Ik hoop maar dat het z'n werk doet en dat deze dosering voldoende is. Ik mag a.s. dinsdag voor een echo, ik zit dan op dag 10.
Ik heb ook een afspraak gemaakt bij een acupuncturist. Weet niet goed of het gaat helpen maar deze deed ook veel ter ondersteuning van fertiliteitstrajecten. Ik heb er wel goede verhalen over gehoord maar ook soms wel dat het niet iets doet. Ben benieuwd.

@nvlinder fijn dat het goed zn werk doet!
@robin dat lijkt me wel erg kort ja. Maar ik zou het niet weten. Niet eerder zo kort gehoord overigens..
@evol kan me voorstellen dat dat spannend is! Maar fijn dat het meeviel. Hopelijk werkt het ook in combi met de acupuncturist.
Ik zit voorlopig nog op het wachtbankje. Dus ik duim er hard voor! Als ik toch mn menstruatie krijg dan helaas toch echt een evaluatie in gaan plannen ? 

Hoi allemaal, gisteren met m'n gynaecoloog gesproken 7 rondes letrozol gehad. Nu vervolg afspraak gepland + een afspraak voor prikinstructies. Iemand ervaring met deze vervolg stap? Is er ergens een form waar ik me kan gaan aansluiten?
Vind het allemaal erg spannend!

Helaas gisteren mijn regels gekregen. Dus here we go again ?. Het was wel mijn eerste ronde en alles verliep wel volgens plan. Eitje groeide goed en baarmoederslijmvlies ook. Maar die teleurstelling... Precies alsof je weer gefaald hebt. Mijn omgeving zegt maar, je denkt er te veel aan. Dat komt wel. Eens je het loslaat... ja gemakkelijker gezegd dan gedaan. Dat wachten telkens is gewoon moordend...

@tulpje, spannend! Zoals je kan lezen ben ik ook net begonnen met prikken, zit nu op dag 4. Als je terug leest in t forum lees je hoe ik t ervaren heb. Ik zit in het Gonal F forum ook...

@Charlotte pff wat balen voor jou. Ik snap je gevoelens helemaal :-(. Even flink balen en weer door dan helaas. Blijf hoop houden!

Hier een klikje omhoog gegaan en A.S maandag de 21e weer kijken! (75 eenheden)
De dokter benadrukte nog eens goed dat het echt erge PCOS is en daar geen twijfel over is en dat ze daarom extra voorzichtig moeten zijn met ophogen!
Ook werd ik vrijdag ineens ongesteld, dus de dokter maar even gebeld wat ik moest doen, want dit is ook mijn 1e ervaring nog maar natuurlijk! Gelukkig is dit dus heel normaal als je op dag 21 zit, want het is allemaal kunstmatig, dus weer gerust gesteld! ?

@charlotte. Ik snap je ook helemaal. Zo balen is dat!  @sammz succes met checken vandaag! En idd bij twijfel contact opnemen, dan krijg je idd toch de geruststelling :) hoe vond je het om te horen dat het erge pcos was?
Ikzelf moet nog 2 dagen wachten op mn nod. Alhoewel ik toch wel wat rugpijn enzo heb. Dus ik vermoed dat mn menstruatie eraan kom. 

[quote quote=10593459]@charlotte. Ik snap je ook helemaal. Zo balen is dat! @sammz succes met checken vandaag! En idd bij twijfel contact opnemen, dan krijg je idd toch de geruststelling ? hoe vond je het om te horen dat het erge pcos was? Ikzelf moet nog 2 dagen wachten op mn nod. Alhoewel ik toch wel wat rugpijn enzo heb. Dus ik vermoed dat mn menstruatie eraan kom.[/quote]
----
Het was voor mij vooral het idee van, ik ben blij dat ik nu in het ZH bezig ben en dus zelf niet langer heb gewacht! Het is natuurlijk vervelend dat het lange wachten erbij hoort, maar aan de andere kant weet je ook dat er alles aan gedaan wordt!
Ik ben sinds gister weer 1 klikje omhoog (83). De arts twijfelde over de bloeding of ze de sprong miss niet gemist hadden?. Slijmvlies was helaas weer geslonken naar weinig. Tegelijkertijd zat er wel iets van iets meer dan 10mm. Nu moet ik as vrijdag weer terug en hoop ik dat het nog zo is of beter gezegd dat het gegroeid is natuurlijk! ?

Terug
Bovenaan