PCOS, Letrozol

@robin kan mij voorstellen dat je toe bent aan een volgende stap ja. 
@evol ah wat balen zeg! Toch even afwachten op morgen. Wie weet!
@nvlinder fijn dat het is goedgekeurd!
Enne sja.. Toch gister ongesteld worden. Echt niet leuk dit meer.. Had ik gebeld voor een afspraak.. Kon het of ergens in december of januari. Hadden we half dec afgesproken zegt ze ineens. Kunnen beter half januari doen, want in januari weten we of de laatste x letrozol is aangeslagen of niet. Als we de afspraak in dec zouden doen, dan is de afspraak nl een week voor menstruatie/nod. En dan zou de gyn toch zeggen afwachten. Dus dan maar afspraak in januari. Dan helaas heb ik dan weer een maand geen medicatie ofzo.. "konden ze wel oplossen" zei ze. Ja zal wel maar dan ben je toch weer een maand verder. 
Hopelijk is mn verhaal hierboven een beetje te begrijpen. 

@Nvlinder nou dat geeft toch een beetje hoop. Ik zou het echt verschrikkelijk vinden als deze ronde voor niks is geweest. Fijn dat bij jou de letrozol goedgekeurd is, vind je het fijn dat jullie nu zelf aan de slag mogen? Ergens vond ik de controles in het ziekenhuis ook wel prettig dat je weet hoe het ervoor staat zegmaar, maar dat geeft wel veel druk aan de andere kant.
@Robin ah oké nou wel fijn dat je weet wat de volgende stap zou zijn.
@Ninna bah wat balen voor jou. Helaas weet ik hoe het voelt, elke maand of week langer wachten voelt echt als een eeuwigheid. Soms vind ik ook wel dat de artsen enzo daar zo makkelijk overheen stappen. Moet je nu gewoon weer een nieuwe ronde beginnen dus?

Ik ben gisteren gebeld dat ze de afspraak verzetten naar morgen, vandaag was te vroeg om nog goed echt iets te kunnen zien. Heb nog gevraagd of ik de dosis dan niet moest verlagen maar dat was niet zo volgens hen. Dus nog een dagje in spanning en dan morgenvroeg maar afwachten. Inmiddels hele internet afgezocht naar mensen in mijn situatie en of de boel toch door kon gaan, maargoed dat levert niet veel op want het is erg wisselend. Ergens nog een beetje hoop maar gisteren toch ook wel even een flink potje lopen janken, bah wat een klote situatie zitten we toch allemaal in.

@evol ik vind het aan de ene kant inderdaad fijn, maar aan de andere kant ook spannend. Had deze ronde helemaal geen ovulatie-kwaaltjes, pas achteraf maar dan ben je natuurlijk te laat... 
ben benieuwd hoe het bij jou verdergaat! 

[quote quote=10593653]@Ninna, hoe is het bij jou? Hopelijk is er geen menstruatie te bekennen :)! @Sam spannend, hopelijk kunnen ze vrijdag een mooi gegroeid eitje zien! Ik ben vandaag voor een eerste echo geweest sinds begin van injecties. Ze konden zowel links als rechts 1 eitje zien (rond 12,5mm en eentje van 13mm). Daarnaast zaten er nog wel wat kleine follikels. Ik moet nu doorgaan met de eenheden en dan donderdag terugkomen, hopelijk zijn deze eitjes of een daarvan dan doorgegroeid. En hopelijk niet dat de rest ook is doorgegroeid anders moeten ze de ronde afbreken. Vind het wel spannend ik zou het erg vinden om een verloren ronde te hebben…[/quote] ---- Hoi hoi, Hier super nieuws! Er zit een Follikel links/Rechts van ongeveer 18.5mm!! Ik kan vanavond dus Ovitrelle spuiten! Dit wordt onze 1e poging ?

@Sam wauw goed nieuws!! Ik hoop op iets moois voor jullie. 
Hier echt kloten nieuws. Er was niet veel veranderd en ze moeten het afbreken. Kwam echt even erg hard binnen en begon daar al met huilen. Wat een kut zooi. Later nog even gebeld omdat ik met vragen zat maar ze kunnen echt niks doen. Nu wachten tot ik zelf ongesteld wordt. Misschien door een eisprong of mijn lichaam breekt het zelf weer af. Als ik na 3 weken nog niet ongesteld ben moet ik een kuurtje om menstruatie op te wekken. In het ergste geval dus 5 weken verder voor we weer wat kunnen. Ik zit er echt even helemaal doorheen. Al bijna 2 jaar ellende en t komt er nu even allemaal uit geloof ik. Lieve dames succes de komende tijd, ik trek mij even terug en ben er weer als we weer aan de gang mogen.

[quote quote=10594087]@Sam wauw goed nieuws!! Ik hoop op iets moois voor jullie. Hier echt kloten nieuws. Er was niet veel veranderd en ze moeten het afbreken. Kwam echt even erg hard binnen en begon daar al met huilen. Wat een kut zooi. Later nog even gebeld omdat ik met vragen zat maar ze kunnen echt niks doen. Nu wachten tot ik zelf ongesteld wordt. Misschien door een eisprong of mijn lichaam breekt het zelf weer af. Als ik na 3 weken nog niet ongesteld ben moet ik een kuurtje om menstruatie op te wekken. In het ergste geval dus 5 weken verder voor we weer wat kunnen. Ik zit er echt even helemaal doorheen. Al bijna 2 jaar ellende en t komt er nu even allemaal uit geloof ik. Lieve dames succes de komende tijd, ik trek mij even terug en ben er weer als we weer aan de gang mogen.[/quote]
---
Snap ik! Dat is echt balen als je al zolang bezig bent en het wilt maar niet lukken!, Hier is het nu idd een kwestie van afwachten en er niet teveel mee bezig zijn! 
Ik hoop voor je dat je snel weer aan de gang mag! 

@evol wat ontzettend klote zeg! Kan me voorstellen dat je er even doorheen zit!
Ik heb nog 1 setje letrozol dus dat moet ik gebruiken. Volgende menstruatie is eind december. Dus vanaf dan wachten tot ik naar het ziekenhuis moet voor de evaluatie. Dus dan ook weer een gemiste maand in januari. 

Hoi ik ben benieuwd naar meiden die ook letrozol gebruiken op welke dag de eisprong komt. Ik zit nu op dag 21 en nog geen tekenen van een eisprong.
Heb bij de eerste ronde wel echo's gehad. Maar nu duurt het wel heel lang.
Zijn er meiden die ook zo laat hun eisprong hadden? 
Ik hoor het graag!
Lieve groetjes!

Terug
Bovenaan