PCOS, Letrozol

@ ninna vervelend om te horen dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk mag het nieuwe jaar jullie iets moois brengen en gaat het met de injecties lukken. Ik snap dat je daar niet naar uitkijkt, hopelijk valt het zelf injecteren mee. 

@ gebruiker 10413578 hopelijk doet de 5mg wat voor je en brengt het nieuwe jaar jullie iets moois.
Ik had vandaag mijn echo, zoals ze al hadden verwacht was er niets gebeurd en moet ik aan de hogere dosis beginnen. Ik had verwacht dat ik eerst ongesteld zou moeten worden en daarna aan de nieuwe medicijnen zou mogen beginnen maar dat is dus niet zo. Ik mag meteen vandaag beginnen aan 7,5mg. Schijbaar was det baarmoederslijmvlies zo dun dat ik niet hoefde te wachten en we dus meteen konden beginnen. Hopelijk doet dit wel iets voor me. Volgende week donderdag heb ik weer een echo gepland staan. 
Fijne kerstdagen allemaal

Hebben jullie bijwerkingen van de letrozol? Ik heb echt immens buikpijn gehad vannacht. En het zakte vandaag ook maar moeizaam.. 
Moe ben ik al heel lang. Maar die buikpijn was echt nieuw.. of t is de cyste.. hopelijk kom ik de kerst rustig door en zien we daarna weer verder

@ninna ik kan me helemaal indenken dat je het mentaal zwaar hebt. 3 jaar is echt lang.. Het beheerst je leven behoorlijk hè, althans dat heb ik. Onbewust eigenlijk. Snap gewoon niet dat het niet wil lukken terwijl de medicatie goed z'n werk doet en alles er goed uit ziet. Snap ook dat je opziet tegen injecteren, dat heb ik ook. Hopelijk valt het voor ons beide mee.
Wij zijn bezig sinds november 2020. Iets meer dan 2 jaar dus. Slik nu een jaar letrozol en ga idd ook in januari over op injecties. 
@charlied wel fijn dat je gelijk kan beginnen met de 7,5. Hopelijk werkt deze voor jou.
@unwritten ik heb eigenlijk nagenoeg geen bijwerkingen gehad bij de letrozole.. viel me reuze mee.

@charlieD hopelijk gaat de hogere dosis beter werken!
@unwritten ik heb niet echt bijwerkingen gehad ervan. 
@robinn 2 jaar is ook al te lang! Ja dat heb ik dus ook. Het blijft je leven beheersen idd. Toch neem je het onbewust overal mee naar toe. Merkte laatst al dat ik wat gefrustreerd was dat er op een winterfair ook  babyspullen lagen. Dan word je er toch weer extra aan herinnert ofzo..

@ninna ja dat is heel herkenbaar, zo confronterend. En al die zwangere buiken op social media of in je omgeving. Ook mega frustrerend soms. Je wil wel blij zijn voor een ander maar dat vind ik soms echt wel lastig hoor. Merk dat ik bij een aankondiging het eerst een plekje moet geven ofzo voordat ik blij kan zijn voor diegene. Heb jij dat ook?

Hoi hoi,
wat fijn dat ik dit forum heb gevonden. Bedankt voor jullie verhalen! Ik hoop  dat jullie allemaal snel zwanger raken! Ik heb ook PCOS en heb deze ronde 7,5 mg letrozol gehad. Bij 2,5 en 5 mg zijn er geen eiblaasjes gegroeid. Afgelopen vrijdag heb ik een echo gehad, het was cd 10 en zaten er opeens 4 eitjes. De grootste was 15 mm. Ik ben zaterdag nog teruggeweest voor een echo in de hoop dat er maar 1 verder gegroeid was en de anderen niks zouden doen. Maar helaas zijn ze alle vier gegroeid. Morgen heb ik nog een echo maar het zal deze keer wel afgebroken worden. Van geen eitjes naar 4..... hopelijk hebben jullie meer geluk :) proberen positief te bleven. Niet altijd makkelijk. Zeker met kerst niet.

@robinn ja vind ik ook moeilijk. Gelukkig hebben mijn beste vriendinnen nog geen kinderen. Maar dat zal wel komen.. Anderen die verder weg staan probeet ik gewoon geïnteresseerd te zijn en juist vragen te stellen.. ?Maar vind het vooral lastig als iemand in hetzelfde tijdsbestek al een 2e krijgt ofzo..
@bebek hoe was de echo vandaag? 

Ik heb vandaag ook weer een echo gehad. 1 mm groei in 5 dagen ? mocht er een hogere dosis tegenaan gooien meteenvm vandaag. Heb t me toch een partij warm nu.. zou dat van die 5mg kunnen komen? Ik baal wel, had zo gehoopt dat het hetzelfde effect had als in oktober.

Terug
Bovenaan