PCOS, Letrozol

Wat balen dat het niet het gewenste resultaat geeft bij jullie! Wel fijn dat jullie nog voor extra echo's mogen. Ik had vandaag mijn eerste echo van mijn eerste ronde 2.5 mg. Het heeft helaas helemaal niks gedaan. Er groeide echt niets. Ik moet nu gewoon weer aantal weken wachten tot m'n menstruatie begint (pcos hé, dus lange cyclussen) en dan mag ik met 5 mg beginnen. Wel even een flinke domper dat het echt niks gedaan heeft. 

@charlied wat balen dat het nog niet goed leek. Ga je nu over op de 7,5 mg? Hoop voor jou dat deze het wel gaat doen. Het is ook balen.. of je nou in je 1e ronde of 10e zit. Je hoopt natuurlijk dat je met een goede dosering naar huis kan.
@ninna balen weer zo'n "weggegooide" maand.. Ga je hierna over op een andere behandeling?
Ik heb er een jaar letrozole op zitten zonder resultaat helaas. Zit nu in m'n laatste ronde letrozole en vanaf de volgende cyclus ga ik over op injecties. M'n echo's zagen er altijd super mooi uit. Dik baarmoederslijmvlies en soms zelfs 2 follikels. De letrozole deed dus wel goed zijn werk. Gek dus eigenlijk dat er nog steeds niks is gebeurd. Heb het de afgelopen tijd mentaal echt wel pittig. Als het is goed is word ik 1 januari ongesteld. Dus hopelijk brengt het nieuwe jaar en nieuwe behandeling ons meer geluk.

@ Jolynn wat vervelend dat 2,5mg voor jou ook niets doet. Hopelijk werkt de 5mg wel. Ik had bij mijn eerste ronde Letrozol, de 2,5mg, opeens een hele korte cyclus. Dus wie weet hoef jij ook niet zo lang te wachten en kun je sneller met de nieuwe dosis beginnen.
@ Robinn dat is inderdaad heel erg vreemd. Welke dosis van Letrozol heb jij gebruikt? Konden ze in het ziekenhuis ook niet zeggen waar het aan zou kunnen liggen? Hebben ze ook je man/partner getest? Sorry voor alle vragen. 
Als de echo van vrijdag wederom laat zien dat 5mg Letrozol niet veel doet begin ik inderdaad aan 7,5mg Letrozol. Hopelijk werkt dat wel voor mij. 

@charlied ik gebruik de 5 mg. En die doet het dus hartstikke goed nog steeds. Ze weten niet hoe het kan. Ze willen nog niet over op IVF omdat ze verwachten dat ik gewoon zwanger zal worden. Dus hopelijk lukt het met de injecties wel. Ze hebben ook mijn eileiders al gecheckt en die zijn goed doorgankelijk, dus daar ligt het ook niet aan. Mijn vriend is 2x getest en beide keren zag het er goed uit bij hem.
Hmm zal voor je duimen!

Ik zit in derde ronde 2.5 mg. Morgen 2e controle, eerste had nog weinig gedaan.
Eerste ronde zwanger, vmk helaas. Tweede ronde hele korte cyclus 1 grote follikel.
Nu 3e ronde cyste erbij gekregen gratis en voor niks. Hopelijk gaat er alsnog wat groeien..
2.5 lijkt dus voor mij prima te zijn, ik weet dat het kan.. maar ik vind de intensiteit behoorlijk zwaar. Maar goed, volhouden en hopen op resultaat dan was het het allemaal waard!
Succes allemaal ?

Vandaag terug een echo gehad op CD18. Follikel was nu nog maar 12mm?‍♀️. Ik snap er niks van. 2,5mg werkt dus ook niet voor mij. Vrijdag CD20 dan nog 1 echo maar ze hoopte er weinig op... dus terug regels opwekken en op naar 5mg. Ik hoop dat dit wel aanslaat. Ik word er soms echt moedeloos van.. . Jullie ook nog veel succes met de komende echo's. 

@robinn ja we gaan in januarj evalueren en ik denk toch dat ik voor de injecties ga.. Niet van harte want zelf spuiten zie ik niet zitten. Maar na 7 maanden letrozol geen gewenst resultaat. 
Wat je zegt over mentaal zwaar. Daar heb ik dr afgelopen tijd ook last van. Het is erg zwaar als het gewenste resultaat uit blijft en dat het lijkt dat de letrozol wel goed zn werk doet. Was bij mij ook toen ik nog echo's had. Helaas ben ik vandaag ook ongesteld geworden (paar dagen eerder dan verwacht). Jij gaat ook over op injecties toch?  Hoelang zijn jullie bezig met zwanger worden? Wij al ruim 3 jaar.. 

Terug
Bovenaan