@Ninna Er was 1 eiblaasje gekrompen dus ik had er nog 3. 1 van 20 mm,1 van 18 mm en 1 van 15 mm. Dat is helaas nog steeds te veel dus deze ronde wordt afgebroken. Nu krijg ik deze week ergens een eisprong (dan moeten we hopen dat alle 3 die eitjes springen) dan 2 weken later ongeveer word ik ongesteld. De eerste dag van mijn ongesteldheid moet ik bellen en een afspraak maken voor dag 3 van mijn ongesteldheid. Dan krijg ik een echo en kijken ze of alle eitjes weg zijn. Als dat zo is dan krijg ik nieuwe medicijnen, 3 dagen 5 mg en 2 dagen 7,5. Dan op dag 10 weer een echo om te kijken wat het heeft gedaan. Hopelijk maar 1 max 2 eiblaasjes die dan door gaan groeien. Maar het kan ook zijn tijdens de echo op dag 3 dat er nog een eiblaasje is blijven zitten. Dan is het geen vers eitje meer en moet ik nog een maand extra wachten op de volgende ongesteldheid zodat dat eiblaasje ook weg is. Nog een lange weg te gaan….
Hoe gaat het bij jou?
@Unwritten Dat is idd balen zeg! Het kan dat je het warm krijgt, als bijwerking kun je opvliegers krijgen. Hopelijk wordt dat snel minder!
Hebben jullie ooit te veel gegroeide eiblaasjes gehad? Waren die toen allemaaal weg na de ongesteldheid?
Hoe gaat het bij jou?
@Unwritten Dat is idd balen zeg! Het kan dat je het warm krijgt, als bijwerking kun je opvliegers krijgen. Hopelijk wordt dat snel minder!
Hebben jullie ooit te veel gegroeide eiblaasjes gehad? Waren die toen allemaaal weg na de ongesteldheid?