PCOS, Letrozol

Hey meiden,
Ik zit er even doorheen. De hele dag al gespannen en emotioneel. Krijg het nu niet opgebracht om te gaan slapen. Alsof de intensiteit er even allemaal uit moet. De onderzoeken, de miskraam, de omgeving die doordenderd/opmerkingen plaatst/andere die wel zwanger zijn, de onzekerheid, het wantrouwen in mn lichaam alles zo'n beetje. ?
Hopelijk sta ik morgen weer wat positiever op ??

Ik ben wat gerustgesteld. De medicatie blijkt wat te doen. Verwachtte eisprong einde van de week. De onzekerheid is soms zo'n domper op m'n dag. En het gevoel van nu moet(!) het gezellig zijn, terwijl de hele afgelopen week dus nog niet nodig was. 

@ unwritten fijn dat je een beetje gerustgesteld ben. Ik snap goed dat je er soms helemaal doorheen zit, dat mag ook gewoon. Hopeljk kun je het deze week toch nog 'gezellig' maken. Wanneer moet je weer terug?

@charlieD fijn! Succes deze ronde! 
@robinn succes! Hoe is de eerste gegaan? Viel het mee? Of is het nog wel wennen? 
@unwritten fijn dat je wat gerustgesteld bent. In dit proces zit iedereen er weleens doorheen hoor. In mijn geval vaker dan ik benoem. Maar fijn dat je een richtlijn heb toch?

@bebek dankjewel!
@charlied dankjewel. Wat fijn zeg dat je het mag proberen! Veel succes.
@unwritten fijn dat je gerustgesteld bent. En ik denk inderdaad dat iedereen het wel herkent, dat je er doorheen zit. Ik heb het ook meerdere keren gehad. Dat mag ook.
@ninna ik vond het dood eng haha maar het viel me reuze mee. Het is denk even een kwestie van wennen om mezelf te prikken maar dat komt vast goed.

@robinn. Ik denk dat ik het ook doodeng zou vinden! Maar fijn dat het meeviel. Moest je nu bij de start vd menstruatie gaan spuiten? En hoe veel dagen moet dat gedaan worden? 

Hoi, ik lees al een tijdje mee. Het lukt me niet om mijn profiel naam te veranderen dus het is nu dit rare getal:) maar ik zit in derde ronde van letrozol, heb al een kindje van 2 en nu sinds april 2022 de wens voor nog een zwangerschap. Ik vind het heel fijn om mee te lezen en nu in laatste week van de cyclus, verwacht ongeveer over een week menstruatie en dit vind ik altijd een spannende tijd! Dus daarom zou ik graag meekletsen. Groetjes G

Vandaag na 4 rondes ineens te horen gekregen dat de 5e ronde met 2,5 mg letrozol niet meer werkt en nu moet ik over naar 5 mg. Iemand hier ervaringen mee? Vond je de bijwerkingen heftiger worden of viel dat mee?

Terug
Bovenaan