PCOS, Letrozol

@ninna je begint op cyclusdag 3 met injecteren. Moet elke avond spuiten tot de follikel groot genoeg is. Als er 1 of 2 groot genoeg zijn moet ik ovitrelle spuiten om ze te laten springen. Dus eigenlijk ben je 2 weken lang aan het spuiten. Mits de dosering goed is natuurlijk. Als de dosering te laag is en er groeit geen follikel gaan we de dosering ophogen en ben ik wat langer aan het spuiten. Dus hopelijk is dit gelijk al de goede dosering!
@angelina ik merkte geen verschil qua bijwerkingen tussen de 2,5mg en 5mg.
@gebruiker10414791 spannend! Succes met de wachtweken.

@angelina
Ik heb binnen ronde 4 een boost gekregen van 5mg omdat 2.5 mg niet het gewenste effect had. Deze heeft nu gezorgd voor groei naar 18mm, afwachten of en wanneer die springt. Heb wel flink meer last gehad van bijwerkingen, maar met het resultaat wat ik te horen kreeg bracht me dat uiteindelijk weer meer tot rust. Ik had van 2.5 mg geen last. Bij 5 mg slechte nachtrust zolang ik de tabletten nam, daarna stuk beter. Voornamelijk opvliegers in de nacht, eerste nachten ook flink zweten. Verder intens moe, dat ben ik nog steeds met momenten (nu ruim een week geleden eerste tablet gehad). En mijn hormonen vlogen natuurlijk alle kanten op ?
Maar het is me wel het resultaat waard.. achteraf gezien

@ Angelina ik voelde geen verschil tussen 2,5 mg, 5 mg en 7,5 mg. Dit is nu mijn eerste ronde 7,5 mg, daarvoor had ik dus 2,5 en daarvoor 5mg. 
@gebruiker 10414791 veel succes met wachten, ik zal voor je duimen!
@robinn hopelijk zorgen deze injecties voor het gewenste resultaat en is dit meteen de juiste dosering. 
Ik had vandaag mijn echo en als het goed is heb ik gisteren of eergisteren een eisprong gehad. Ik moet dinsdag de 10e bloed prikken om te kijken of de eisprong ook echt is geweest. Als het goed is zou ik over een kleine 2 weken ongesteld moeten worden. Ik hoop natuurlijk van niet want dat zou goed nieuws betekenen.

@angelina kheb alleen 2.5 mg gehad. Dus geen ider. 
@gebruiker104.... Succes!
@robinn ah oke. Lijkt me wel pittig hoor. Hopen dat deze dosering gelijk goed is! Zelf spuiten gaat tot zo ver goed? Hoe vaak heb je dan eigenlijk echo's?
@charlieD hopelijk heb je over 2 weken geen menstruatie ☺️

@charlied spannend! Hopelijk word je niet ongesteld..
@ninna het zelf spuiten gaat steeds beter. Het wordt wel minder eng. De ene keer voel je het wel meer dan de andere keer. Ik heb eigenlijk nog geen idee hoevaak ik moet komen voor echo's. De arts zei destijds hou maar rekening met 4 per maand.. 

ik heb mijn naam kunnen veranderen van dat nummer naar fruitig :) had niet veel inspiratie haha. Ben nog niet ongesteld maar test negatief, een baaldagje dus. Afgelopen cycli steeds Max 33 dagen en vandaag is dag 34, misschien dan toch naar de 5mg als cyclus 35 dagen is. Of misschien te vroeg getest..  pfff gekmakend! 

hoe is het met jullie allemaal?
@charlieD goeie uitslag van het bloedprikken?
@angelina had je wel steeds goeie eisprong met de 2.5mg? 

@ Fruitig oh ik snap dat je een baaldag hebt en dat het gekmakend is. Ik vind het nu al spannend en merk dat de tijd niet snel genoeg kan gaan. Voor jou is het natuurlijk helemaal lastig nu en heel frustrerend.
Ik heb morgen het bloedprikken pas en dan bellen ze me als het goed is woensdagochtend. Hopelijk heb ik ook daadwerkelijk een eisprong gehad maar kan haast niet anders lijkt me. Als op de ene echo een folikel van 2cm te zien is en 3 dagen later niet meer dan moet het haast wel zou je zeggen. 

Terug
Bovenaan