PCOS, Letrozol

@robinn aha, hopelijk goed en snel resultaat met deze manier natuurlijk! 
@fruitig. Nog geen menstruatie symptomen? Anders morgen mss weer testen? Spannend!
@charlieD lijkt me wel dat je dan een eisprong heb gehad. Konden ze niet zien dat er nog een frubbeltje (zo noemde ze het bij mij) was? 

@ninna, nee geen symptomen.. ik heb nog een beetje hoop. Ik denk morgenvroeg testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Had gisteren middag met CB early getest, wel smiddags pas dus wie weet?

@ fruitig heb je vandaag al een test gedaan?
Ik werd net gebeld voor de uitslag van het bloed prikken van gisteren. Het progesteron was 66,7 dus er was een goede eisprong geweest op dag 13 of 14. Vandaag is dag 21 dus nu wachten, spannend!

Helaas toch ongesteld geworden, heel heftig ook dus misschien was er wel iets gebeurd maar kon het niet blijven zitten? Maar dat is mijn eigen theorie.
hebben jullie de ervaring dat bij hogere dosis letrozol de cyclus ook korter wordt? 

wat goed charlieD, ik duim voor je! 

Hallo,
Ik lees al een tijdje mee in jullie letrozol groep. September 2022 ben ik met letrozol 2,5 mg begonnen. Dit omdat ik na het stoppen van de pil een lange cyclus kreeg (35-40 dagen).
Vanuit de huisarts doorgestuurd naar het ziekenhuis en daar is vast gesteld dat ik af en toe wel en af en toe niet ovuleer. Ze konden niet met duidelijkheid zeggen of het PCOS is of ontpillen. 
Gelukkig sloeg de eerste ronde 2,5 mg perfect aan en had ik dag 17 mijn eisprong. En netjes 14 dagen na de eisprong helaas ongesteld geworden.
Nu zit ik in ronde twee en had ik dag 14 een positieve ovulatietest. Nu is het dus 2dpo en heb ik alweer ontzettende last van pijnlijke borsten. Dit had ik de vorige ronde toen ik net de eisprong had gehad.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Wat duurt het wachten lang zeg... Over 2 weken weten we meer...

@ fruitig aah wat balen zeg! Ik heb daar ook geen ervaring mee, de ronde met 5mg hebben we niet de menstruatie afgewacht en moest ik na een tijdje beginnen met 7,5mg. Dit is dus pas de eerste keer 7,5mg.
@ unwritten succes met wachten! We kunnen gezellig samen wachten
@ gebruiker10415717 ik vind wachten inderdaad ook lang duren, kan met niet snel genoeg gaan

@fruitig wat balen zeg! 
@charlieD fijn dat je de eisprong heb gehad!
@gebruiker104... Ik heb dat idd ook vaker gehad. Zodra de menstruatie er dan is, dan is het minder pijnlijk. Maar dat is geen pretje nee. Daarnaast is het wachten idd ook moeilijk.

Op dit moment heb ik even geen letrozol. Ik moet volgende week naar het zkh voor evaluatie. We hebben de cyclus proberen aan te houden alsof ik wel de letrozol gebruikte (zonder had ik heeeleee lange cyclussen) , hoewel de kans klein is dat ik ook daadwerkelijke een fatsoenlijke cyclus heb deze weken. Toch stiekem de hoop erop. Dus voor nu even afwachten of die er ook daadwerkelijk is geweest. En anders horen we volgende week wel weer wat de vervolgstap is (ik ga ervan uit dat het injecties zijn). Dus ik zit ook een soort van in de laatste wachtweek.. ?

Terug
Bovenaan