PCOS, Letrozol

Hey, net echo gehad maar de 5mg doet teveel.. 3 follikels helaas. Dus nu afwachten tot menstruatie en dan weer naar 2,5mg. Iemand ervaring met teveel follikels? Kwam er wel een goeie eisprong? En ging alles wel weg? Ik moet op dag 3 menstruatie een controle echo om dat te checken.. 

@fruitig
Bij mij waren er op dag 10 ook 3 grote follikels te zien van 12 en 2 van 10. En op dag 13 1 van 20 en was de rest geslonken. 

Op welke dag waren er bij jou 3 grote te zien?

@ fruitig het leek erop dat ik deze ronde eigenlijk ook teveel folikels had. OP 29 januari, dag 8, had ik een echo en toen zeiden ze dat ik er teveel had en dat we dus niks mochten doen. Die maandag erop, dag 12, had ik weer een echo en toen was er nog maar één grote folikel die zou gaan springen in de komende dagen, toen moesten we dus opeens wel aan de slag. 
Wanneer zouden jullie een zwangerschapstest doen? Ik zit nu op dag 30 en mijn eisprong is dag 13 of 14 geweest. Op internet lees ik dat de menstruatie 14 dagen na de eisprong zou moeten zijn. 

Hi,
goed om van jullie te horen. 1 follikel van 18, andere 16 en 15... dus ze dacht wel zeker dat deze gingen doorgroeien.
@charlieD hoe groot waren die van jou? Ik denk dat je dit weekend wel kan testen? Denk zelf steeds om zo lang mogelijk te wachten...  hoe lang duurde je cyclus tot nu toe?

@fruitig twee van 14-15 en drie tussen de 10 en 13. Ik heb geen idee hoe lang mijn cyclus is. Bij 2,5mg had ik een hele korte en bij 5mg hebben we de menstruatie niet afgewacht omdat die dosering niets deed en moest ik dus gewoon al beginnen met 7,5mg

?  hallo,   Even voorstellen. Mijn naam is Tessa, 26 jaar en in November 2021 heb ik de laatste prikpil gehad (ivm kinderwens). Na een jaar had ik nog steeds geen menstruatie gehad. Via de huisarts doorgestuurd naar de gynaecoloog. December 2022 10 dagen Primolut 10mg geslikt en hierdoor kreeg ik een onttrekkingsbloeding. Helaas sinds die bloeding continu bloeding gehaden uit een bloedonderzoek bleek dat ik PCOS heb. Afgelopen vrijdag gesprek gehad en vrijdag gestart met nog 1 kuur primolut om daarna te beginnen aan de eerste ronde Letrozol.    Zijn er hier ook vrouwen die nu bezig zijn/gaan met hun eerste ronde Letrozol en die het prettig/leuk vinden om in contact te komen om zo ervaringen enzo te delen ? Let me know! 

Terug
Bovenaan