PCOS, Letrozol

@fruitig Dankje!
Heel spannend omdat het nog zo pril is. Over 3 weken heb een afspraak met de gyneacoloog in het ziekenhuis voor een echo, dus heel benieuwd.

@charlieD gefeliciteerd met je zwangerschap en hopelijk over 3 weken een mooie echo.
Ik ben vandaag 9 of 10 dpo. Heb mijn eisprong niet precies weten te traceren. Ik denk vorige week zondag 15 januari (ik was een weekend weg en niet getest). Dinsdagochtend 17 januari liepen de testen af. Op maandag 16, dinsdag 17 en woensdag 18 januari lichte bloeding gehad denk dus ovulatiebloeding. Dexe cyclus geen letrozole geslikt ivm miskraam op 23 december. Denk dat mijn NOD maandag 30 januari is dan zit ik eat aan de safe side. Weinig symptomen. Alleen soms wat weeïg en wat lage rugpijn. Met letrzole gebruik heb ik een week na eisprong al last van spotting. Ik heb nu na vorige week woensdag geen bloed meer gezien. Spannende week!

Spannend Zeeuws meisje en charlieD! Ik moet nu wachten vanwege teveel grote follikels...  hopelijk volgende ronde meer geluk ?  wel lastig om zo een ronde over te slaan maarja...  nog even geduld oefenen. 

Hoi dames,
Ik heb 16 of 17 februari mijn ovulatie gehad.
Sinds de 23e heb ik echt hele pijnlijke borsten en tepels, het lijkt met de dag erger te worden. 
herkent iemand dit?

@charlieD gefeliciteerd! En wat spannend zeg. Hopelijk een mooie echo. 
@zeeuwsmeisje spannend. Ook weer afwachten dus!
@ninarose ja dat herken ik. Heb ik wel vaker gehad. Zowel met letrozol als zonder letrozol. Het is niet prettig nee.
Ik heb voor mezelf eigenlijk weinig nieuws. Ik ben de menstruatieopwekkers aan het slikken.. Dat zijn tien pillen.. Dan afwachten tot menstruatie. Dus dat kan nog wel een week of 3 zijn voordat ik met de injecties mag beginnen.
@robinn hoe is het met jou? ☺️

Hey meiden,

Ik ben vanochtend ongesteld geworden. Totale cyclus 36 dagen als ik tel vanaf de dag dat ik het vruchtje ben verloren op 23 december. Deze cyclus was zonder letrozole dus dan best netjes als ik nu op 36 dagen uit kom. Ik ben niet teleurgesteld dat ik ongesteld ben geworden. Qua timing zaten we met klussen niet goed deze ronde (ivm ik was een weekend weg rond eisprong) en ook wel fijn om even een menstruatie te hebben na mijn miskraam. Ik heb besloten om wel weer met medicatie te beginnen dus zondagavond zal ik weer beginnen met het slikken van letrozole. Op naar hopelijk een vruchtbare ronde in februari. Eisprong zal rond ons trouwdag en valentijnsdag zijn dus dat moet goed komen ???. Fijn weekend allemaal ?

@charlied wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd!
@zeeuwsmeisje snap dat je weer gaat beginnen met letrozol. Hopelijk voor jullie een vruchtbare maand volgende cyclus idd!
@ninna hmm kan nog even duren dus. Maar fijn dat je weet waar je aan toe bent. Heb je last van de menstruatie opwekkers? Lief dat je het vraagt. Ik ben weer ongesteld geworden. Beetje naïef om te denken dat de eerste keer injecties gelijk raak zal zijn maar mijn menstruatie hakt er behoorlijk in. Ik begin maandag weer met een nieuwe ronde. Wel heb ik weinig last gehad van bijwerkingen dus dat is heel fijn. We gaan zien hoe de volgende ronde verloopt. 

Terug
Bovenaan