PCOS, Letrozol

@Robinn oh ik ben blij dat je gewoon genoten hebt van carnaval! Je mag toch ook gewoon nog een beetje leven hè.
Hier nog tot dinsdag op het wachtbankje. Sinds gisteren, naast de buikkrampen, ook af en toe zere borsten hier. Ik kan me helaas niet meer herinneren wat ik bij de laatste keren letrozol steeds van symptomen had wanneer ik ongesteld werd en of zere borsten daarbij was ?. Dus nog maar even afwachten.

@robinn netjes gedaan met carnaval! En fijn dat je alsnog genoten hebt ☺️ en lekker dat je niet brak was haha! En jup helaas was er weer weinig te zien. Dus vandaag ophogen. Hopelijk werkt dit.
@robin en @mateke houden jullie het wachten nog vol ☺️?
@mateke khad vaak ook met letrozol pijnlijke borsten. Hoeft dus nog geen zwangerschap te betekenen, maar het zou natuurlijk altijd kunnen! 

@Ninna ik kan me herinneren van de eerste rondes letrozole in 2019/2020 dat ik rond mijn ovulatie steeds zere borsten had en de eerste weken van mijn zwangerschap ook. Tussendoor volgens mij niet. Maar nu weet ik dus niet zeker meer of ik dat ook als PMS-symptoom had. Sinds de borstvoeding zijn mijn tepels/borsten verder quasi gevoelloos geworden ? dus het valt nu wel op. Ik wacht morgen nog even af maar haal straks wel al een test in huis voor wanneer het morgen nog niets is.

@Mateke, spannend! 

Mijn NOD was gisteren of vandaag maar nog geen spoor van ongesteldheid. Temperatuur blijft ook hoog. Van de week een dag of 3 menstruatiekrampen gehad maar nu niet meer echt. Maar de test was witter dan wit vanmorgen... Ik wacht het nog even af maar vind het wel bijzonder. Dan liever gewoon bloed en door ?

Kleine update hier. Vanochtend een test gedaan en toch wel 2 dikke vette strepen te zien ?! Nooit verwacht dat het zo snel zou lukken ?. We wachten uiteraard nog even af of het gewoon goed blijft gaan maar in ieder geval, veel succes dames! Wij hebben nu 2 keer geluk gehad met letrozol dus bij jullie zal het ook zeker lukken. Hou moed ?!

Super goed nieuws, Mateke! Proficiat! ?
Bij ons blijft het een emotionele rollercoaster; zaterdag (dag 8) geen reactie op 2,5 mg letrozol. Morgen (dag 12) nog een echo. Aangezien jullie jullie eerste echo op dag 12 hebben, heb ik nog een beetje hoop. Maar ondanks dat het onze allereerste keer is, sprak de gynaecoloog al over ovariële drilling. Als er morgen nog niets te zien is, mag ik morgen beginnen met 5 mg letrozol om te kijken of mijn lichaam daar wel op reageert.

@Mateke, oh wauw, gefeliciteerd! ?
@Mirelly, ik hoop voor je dat de tweede echo gewoon prima is. Die van mij was inderdaad pas op dag 12 en toen een mooie follikel te zien die daarna op dag 15 inderdaad gesprongen is. Wat houd ovariële drilling in? 

@mateke wat snel! Gefeliciteerd ? 
@mirelly bij mij ook pas dag 12 of later bij letrozol dat er wat te zien was! Dus wie weet! En idd wat houd ovarielle drilling in? Klinkt pijnlijk? ?
@plubluh hoe is het nu bij jou? 
@robinn kan je de spanning nog aan? Morgen nod toch? 

Terug
Bovenaan