PCOS, Letrozol

@mateke gefeliciteerd!
Ik mag me bijna aansluiten bij de mensen op het wachtbankje. Zaterdag een echo gehad en toen was er een grote folikel te zien die op springen stond. Die dag een ovulatietest gedaan en dat was een rondje, eergisteren een test gedaan en dat was een knipperende smiley en gisteren een test gedaan en toen een vaste smiley. Komende dagen nog even klussen en dan mag ik ook op het wachtbankje. Spannend weer, vooral na de vmk van de vorige keer. 

@mateke wauw wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd!
@ninna balen.. ik ga voor je duimen.
@mirelly het is ook een emotionele rollercoaster. Bij mij was de follikel ook altijd pas op dag 15 groot genoeg, dus misschien groeit hij straks nog heel snel!
ik heb donderdag mijn nod. Ik heb 8 februari mijn ovitrelle gezet dus verwacht dat ik de 10e mijn eisprong heb gehad. Afgelopen zondag had ik weer roze/bruin bloedverlies. Dit heb ik altijd een aantal dagen voordat mijn menstruatie begint. Maar vond dag 9 dpo wel erg vroeg. Gister ochtend ook nog hetzelfde en nu ineens weer wit? Sorry voor de details. Ik snap er soms helemaal niks meer van haha. Maar ik verwacht dat m'n menstruatie deze week wel door zal komen. Voel me ook niet anders dan anders, alleen erg veel hoofdpijn de hele week.

@Ninna, vandaag was mijn temperatuur nog hoger dan gisteren. Hoger dan hij ooit is geweest (sinds het meten). En nog steeds geen spoor van bloed te bekennen. Wel nog steeds af en toe wat krampen, maar dat heb ik als sinds vorige week. Ik ga morgenochtend denk ik nog een keer testen en als hij dan nog steeds negatief is de dokter bellen. 

Dank je wel allemaal!
@Zeeuwsmeisje ik heb al een tijdje buikkrampen, ik voel me erg moe, sinds een dag of 2 af en toe een weeïg gevoel en sinds dit weekend ongeveer zere borsten. Heel herkenbaar van mijn vorige zwangerschap.

Helaas, geen follikel die gegroeid is. Enkel een wat dikker baarmoederslijmvlies. Ik mag vandaag beginnen met 5mg letrozol en erna weer een echo.
Ovariële drilling is een laparoscopische operatie waarbij ze enkele follikels aanprikken. (Ik denk misschien gelijkaardig aan een LEO-operatie?) Dit kan leiden tot een herstel van een spontane cyclus of betere reactie op medicatie. Ze kunnen dan ook de eileiders etc nakijken.
Een operatie heeft zijn mogelijke complicaties en ik sta daar precies niet echt om te springen na het proberen van 1 kuur letrozol. Hopelijk reageert mijn lichaam wel op 5mg letrozol.

Terug
Bovenaan