PCOS, Letrozol

@Mirelly, dat snap ik inderdaad! Hopelijk was het wat voorbarig en gaat de 5mg gewoon wel z'n werk doen ?
Heeft er hier iemand ervaring met een langere luteale fase door de Letrozol? Ik zit inmiddels op dag 16DPO (normaal 12 of 13)  en nog steeds geen bloed of positieve test... 

@charlied hier alles ok, ook op het wachtbankje. Vandaag 6 dpo we wachten het rustig af. Ik voel niks bijzonders. Voor de miskraam begon ik altijd te spotten op 7 dpo dus de komende week wordt spannend. De ronde dat ik zwanger was had ik ook een innestelingsbloeding. Dus dacht dat het weer spotten was en mijn menstruatie zou doorbreken maar de echte menstruatie bleef toen weg en bleek toen zwanger.

@mirelly he teleurstellend dat 2,5 mg niks doet. Hopelijk doet 5 mg meer voor je. 

@plubluh nee ik spot dus meestal al 1 week na de eisprong en het zet dan altind goed door op 14 dpo. Frustrerend die onzekerheid die je nu hebt. 

Hier 4 dagen over tijd toch ongesteld geworden. Maar de letrozol lijkt dus wel z'n werk te doen. Dus we moeten het nu nog 5 ronden proberen en als het dan niet is gelukt terug naar het ziekenhuis. 

@zeeuwsmeisje en aan het spotten vandaag of nu ook niet? 
@pluhbluh moeten jullie nu zonder echo's dus verder? Khad alleen de laatste 3 maanden zonder echo's. 
@mirelly hopelijk doet de hogere dosis zn werk! 
@robinn en en en? 

@Ninna, ja inderdaad. Afgelopen keer was de eerste keer en toen wel een echo gehad, maar nu dus al gelijk niet meer. Ik vind dat ook nog wel spannend. Ik hoop wel dat het dan net zo goed werkt weer. Hoe veel rondes ben jij voor een echo geweest dan? 

@nina so far so good. Geen spotting tot nu toe, op naar 8 dpo. Af en toe voel ik wat steekjes in mijn baarmoeder. Spannend weer allemaal. Nog 1 weekje wachten. 

@pluhbluh volgens mij 3 rondes ofzo totaal. Maar eerste ronde liep niet goed omdat ik corona had en geen nieuwe letrozol. Dus die telden ze denk ik niet mee. Voordat ik echt 6 maanden achter elkaar kon starten duurde het uiteindelijk wel even. Maar bedoeling was 2 of 3 rondes geloof ik. 

@zeeuwsmeisje ah oke. Spannend weer dat wachten! 

@Mirelly succes met de 5mg! Hopelijk doet die wel goed z'n werk. 
@Pluhbluh balen, maar dan heb je toch weer duidelijkheid. Goed dat de 5mg in ieder geval werkt. En meteen ook zonder echo's. Spannend inderdaad. Ik duim voor je!
@Zeeuwsmeisje spannend! Succes met het wachten.
Mijn bloedonderzoek bij de huisarts was in ieder geval al goed. Zwangerschap bevestigd en ik zou 5-6 weken zwanger zijn, wat wel ongeveer zou kunnen kloppen. Volgens mijn app zou ik morgen 5 weken zwanger zijn. Mijn eerste echo heb ik op 14 maart. Het dringt allemaal nog niet goed door. Ik vind het nog moeilijk om het te bevatten. Iedere keer wanneer ik naar het toilet moet, verwacht ik toch nog bloed te zien. Maar de symptomen lijken toch nog vooral toe te nemen dus het zal wel snel genoeg 'echt' aanvoelen ?.

Terug
Bovenaan