PCOS, Letrozol

Hi allemaal! Ook ik sluit me graag aan bij dit topic. Ik ben nieuw hier en toch wel op zoek naar lotgenoten met PCOS en bezig met het traject. 
Ik ben zelf 28 jaar en een jaar geleden gestopt met de pil en sindsdien geen menstruatie gehad. Uiteindelijk PCOS vastgesteld en 18 februari met duphaston begonnen voor het opwekken van een menstruatie. Die is gisteren goed doorgekomen en ik mag dus morgen voor het eerst beginnen met letrozol 2,5 mg. Pfff erg spannend dus allemaal. 
Ik heb het wel met een paar mensen uit m'n omgeving gedeeld, maar toch is dit topic ook wel erg fijn. Jullie maken allemaal iets soortgelijks mee! 

Welkom voor iedereen die de afgelopen dagen aangesloten is! 

@Mirelly, ik begreep alleen dat hij tevreden was met de echo voor de vorige eisprong en dat daardoor 2,5mg gelijk aanslaat. Dus nu moesten we maar gaan proberen en over een half jaar terugkomen als het niet is gelukt. Ik vind dat zelf ook wel spannend, ben heel bang dat het toeval was en nu een nieuwe ronde niet zo goed aanslaat en we dat dan niet doorhebben en/of ze niet willen luisteren als ik ze bel met de boodschap dat er geen eisprong is geweest. En ik wordt er ook een beetje onzeker van als ik hoor dat anderen een aantal ronden een echo hebben en ik alleen de eerste... 
Ik zit nu op dag 8 van de cyclus en ben dus klaar met de Letrozol slikken. Vorige keer op dag 15 eisprong. Dus vanaf morgen of overmorgen maar weer starten met de ovulatietesten. Ik ben wel wat ziekjes (geweest) de afgelopen dagen. Dus ik hoop dat dat geen invloed heeft. 

@Mirelly bedankt voor je berichtje. Inderdaad gewoon even afwachten. Ik heb het ondertussen wel met een paar vriendinnen gedeeld en dit is inderdaad fijn. Alleen zelf zijn ze totaal nog niet in deze fase (geen relatie) dus snappen ze niet helemaal waar ik het over heb maar zijn ze wel heel lief. 
@Gebruiker; ook welkom! En ondertussen al meer duidelijk?
@MelanieH; welkom en succes! Spannend!  
@Plubluh: Ik denk als het niet werkt dat je geen eisprong hebt je ook niet ongesteld word dus dan kun je snel aan de bel trekken en dan moeten ze je wel helpen toch! Daar zijn ze voor :D Het schijnt ook dat als je geen echo's hebt je er minder mee bezig bent dus je er meer ontspannen instaat, wat goed schijnt te zijn!   

Welkom nieuwe mensen! 
@pluhbluh ik vond het aan het begin wel vervelend geen echo's te hebben, omdat je dan minder goed weet wat er wel/niet gebeurt. Daarentegen was ik er geestelijk ook minder mee bezig en dat was dan weer wel fijn.
@evaaaax ik heb het ook aan wat vriendinnen verteld, maar die zijn er ook niet mee bezig en snappen het ook niet helemaal. Fijn dat ze lief voor je zijn (de mijne ook) maar begrijpen is natuurlijk een ander verhaal. Daarom vind ik het forum ook zo prettig ☺️
Zit nu op het wachtbankje. Nog steeds. Pfff heb die 2 weken nog nooit zo lastig gevonden als nu ? moet nog 9 dagen wachten! Daarentegen is het ook niet mijn hobby om met een nieuwe cyclus weet te moeten spuiten. Dus de hoop is erg groot. En omdat ik heel vaak in deze cyclus naar het zkh moest ben ik er nu dus ook veel mee bezig geweest.
@robinn hoe is het bij jou? 

Hoihoi,
Ook ik sluit aan en lees mee met de ervaringen.
Na meer dan een jaar bezig te zijn, en toch wel cyclussen van meer dan 40 dagen dacht de dokter aan pcos.
Vandaag begonnen met het eerste tabletje letrozol. Ben benieuwd ?

@Ninna; ja inderdaad is dit forum fijn! Ik ben voor je aan het duimen!
Ik bleek geen eisprong te hebben gehad na 5 mg. Maandag bel ik met de arts die waarschijnlijk gaat zeggen dat ik door moet met 7.5 mg dus hopelijk slaat dit aan. Ik reageer wel op Letrozol, wat me gerust stelt, maar bij de vorige doseringen dus net niet genoeg.

@Gebruiker104; welkom en spannend ook!

Welkom iedereen die nieuw is hier! Ik heb een paar dagen niet gekeken op dit forum, zie veel nieuwe berichten voorbij komen. Wij zijn de laatste tijd best open over ons traject. Veel vrienden weten het. En het is dan best fijn om het te kunnen delen. Alleen zij begrijpen natuurlijk niet hoe het is. En daarom is het fijn om het hier soms te delen omdat jullie in hetzelfde schuitje zitten.
@ninna lief dat je het vraagt. Gaat redelijk, ik merk wel dat ik het er de laatste tijd wat moeilijker mee heb. Ben er gewoon klaar mee. Maargoed, denk dat ik 1 deze dagen de ovitrelle mag zetten en dan weer afwachten wat er gebeurd. Hoe is het bij jou? Ik zie dat je over een paar dagen mag testen?
@charlied hoe is het nu met jou?

Terug
Bovenaan