PCOS, Letrozol

@robinn bedankt voor het vragen. Ik ben vandaag helaas ongesteld geworden dus heb vanmorgen flink gebaald en even heerlijk gehuild. Toch gaan we met goede moed op naar een volgende ronde. 
Ik kan me heel goed voorstellen dat je er af en toe klaar mee bent. Het gaat vast en zeker goedkomen, daar heb ik het volste vertrouwen in. Al voelt het natuurlijk soms helemaal niet zo voor jou en is het vertrouwen ver te zoeken. 

@robinn ja kan ik me voorstellen. Na deze cyclus vervolgstap of nog wel door met dit? Mag pas zondag testen. Heb wel extreem veel last van hele rare dromen. Zal wel weer een nieuwe bijwerking zijn van de hormonen. Ik merk door de injecties en gedoe enzo, dan mn vriend toch meer steun is geworden dan met de letrozol. Ook hoe die zag dat dit toch meer van mij vroeg dan een pilletje slikken. Maja daarentegen is de heup nu ook weer groter door nieuwe behandeling....
@charlieD ah balen vd menstruatie. Blijft toch elke keer weer klote. 

@charlied oh wat balen zeg. Soms moet je het er idd even uitgooien voordat je weer verder kan. Hopelijk de volgende ronde meer succes!
@ninna ik weet nog niet waar we mee verder gaan. Ik zou wel graag een vervolgstap willen maar het ligt er ook aan wat de arts zegt. En ja dat snap ik ergens wel, injecties komt misschien toch wat dichter bij ofzo. Ik snap dat de hoop weer groter is, herkenbaar! Ik hoop ook echt voor je dat het raak is en je zondag een positieve test in handen hebt.
Ik heb de ovitrelle weer gezet. Dus weer 2 weken op het wachtbankje..

@robinn hahah natuurlijk hopen dat evaluatie niet nodig is! ? Ehmm kheb geen idee wat ik moet voelen of denken. Het ene moment denk ik de menstruatie komt en het andere moment denk ik van niet. Dus ik ben blij als het maandagochtend is en ik geen menstruatie heb. Dan mag ik van mezelf testen. 

Na 3.5 jaar een positieve test in handen. Eigenlijk drie want ik kon het niet geloven! En nu nog eigenlijk niet. Het voelt zo onwerkelijk. 

Terug
Bovenaan