Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@ninna woensdag is mijn nod. Maar ik heb altijd een aantal dagen voor m'n nod last van spotting dus dat zal dit weekend wel komen. Voel me namelijk niet anders dan anders.
Hoi Meiden,
Ik lees al een tijdje met jullie mee.
Ik heb pcos en nu aan de laatste ronde letrozol 2,5mg begonnen.
Dan weer terug naar de gynaecoloog, weten jullie wat dan de 'volgende' stap zal zijn?
Ik heb sinds letrozol een cyclus van 28 dagen en voel m'n eisprong goed
@gebruiker10080150 welkom! Hoelang heb je letrozol gebruikt? Ik heb het een jaar geslikt en daarna 3 rondes gonal F en ovitrelle gespoten. Ik heb binnenkort een gesprek met de arts over hoe verder. Weet nog niet zeker wat onze volgende stap is.
Hier helaas al wat last van spotting. Dus ook deze ronde is weer niet gelukt.
@robinn hopelijk toch alsnog raak! Ik heb eergister nog maar eens een test gedaan. Voelde me niet echt anders ofzo, waardoor ik het eigenlijk nog niet echt geloofde, maar was test was positief. Dus durf het nu een beetje te geloven.
@gebruiker1008 kheb eerst letrozol voor 6 maanden moeten slikken. Ik had de keuze om nog een halfjaar door te gaan of over te stappen op de hormooninjecties (gonal f).
wij hebben nu van de arts in het ziekenhuis hetzelfde voorstel gekregen. Waar heb jij uiteindelijk voor gekozen en waarom als ik vragen mag? Ik twijfel zelf namelijk!
@angelina wij waren al 3 jaar en een aantal maanden bezig, dus heb voor gonal f gekozen. Vond het helemaal niks, maar toevallig toch zwanger na de eerste ronde gonal f! ? Totaal niet verwacht.
Na vorige maand een vroege miskraam te hebben gehad heb ik net een test gedaan en die is positief. Ik heb 6 maart ovitrelle gespoten. Vandaag is het 15 dagen na de ovitrelle. Zou mijn test daardoor dan positief zijn? Hebben jullie hier ervaring mee. Ben zo bang dat het toch weer misgaat en tot een miskraam uitloopt.