PCOS, Letrozol

Hoi Bebek, 
Bij mij was 10 - 11 DPO de Ovitrelle niet meer af te lezen op mijn zwangerschapstest. (ervoor nog wel) Gyn had me testdatum op 14 DPO gegeven, maar op 13 DPO kwamen mijn menstruaties al door.
Is wel nog maar mijn eerste ronde geweest, dus heb nog geen vergelijkingsmateriaal. Hopelijk heb je hier al iets aan! Succes!

@bebek heb je het ziekenhuis gebeld? Bij mij zeiden ze dat het na 14 dagen eruit moet zijn. Dus als je dan positief test dan zou je zwanger zijn ?

@prinsespanda bedankt voor je ervaring!
@ninna bedankt!! Jaaaa ik heb het ziekenhuis gebeld. Het klopt inderdaad, ik ben zwanger. Ik geloof het nog steeds niet, na die vele pogingen. Ben heel bang dat het nog mis zal gaan. Heb over 3 weken controle in het ziekenhuis. Ik moest me niet te druk maken en kon echt geloven dat het gelukt was zei ze. Na 10 dagen is de ovitrelle meestal al uit je lichaam. En je kunt het beste testen vanaf 14 dagen na ovitrelle. Ik hoefde dus ook niet meer opnieuw te testen. Ik ga het straks (na mijn werk) aan mijn man vertellen. Heb een rompertje gekocht met I love papa. Ben benieuwd naar zijn reactie. 

@bebek wanneer heb je de echo? 
@robinn hoe is het bij jou? 
Ik had een paar weken terug het boek vruchtbaar van ilse ruijters gekocht. Erg fijn om te lezen. Mss een tip voor mensen. 

Hi Allemaal,
Ik ben nieuw hier en heb ook PCOS. Ik schrijf en lees graag mee als dat mag.
Inmiddels zit ik in ronde 2 met 5 mg letrozol. Vorige keer was m'n cyclus volgens het boekje (28 dagen) maar helaas niet raak. 
Nu ben ik 1 dag overtijd (in vergelijking met de vorige cyclus). Ik heb geen ovulatietesten gebruikt. Maar wel een vermoeden wanneer deze is geweest. Het kan natuurlijk zijn dat deze cyclus opeens wat langer duurt. 
Ik ben nieuwsgierig. Hoe stabiel is jullie cyclus met letrozol? Wanneer kan ik het beste testen denken jullie? 

@ninna wij gaan door voor ivf. Het wil bij ons helaas niet lukken op de "natuurlijke" manier. Pff ik vind het wel heel moeilijk maar hopelijk brengt ivf ons meer geluk. We lassen eerst een pauze in. Even bijkomen van alles en dan zien we verder.

@bebek ik mag een weekje eerder. Op 4 april 
@robinn pff lastige situatie is het. Snap dat jullie wel even een pauze willen na al dit gedoe en voordat je aan ivf gaat beginnen. Ik hoop dat je even van de pauze kan genieten en dat het met ivf mag lukken! 

Terug
Bovenaan