PCOS, Letrozol

@ninna aaah dat meen je niet. Jeetje wat een verdrietig nieuws. Het was je zo gegund. Heel veel sterkte de komende dagen en moed houden, het zeker zal een keer goedkomen ?

@charlied ah ik snap dat het moeilijk is om te wachten. De eerste ronde is altijd even afwachten hoelang je cyclus is. Spannend!
@ninna och jeetje wat super klote. Dit nieuws wil je niet horen na een positieve test. Heel veel sterkte voor jullie!

@ninna wat een verdrietig nieuws! Heel veel sterkte. Ik hoop dat jullie een beetje kracht kunnen halen uit het feit dat het dus wel echt mogelijk is, maar dat verzacht de pijn nu natuurlijk niet. Erg benieuwd wat er dinsdag uit het gesprek komt.

Dankjulliewel. Ja het was anders nu rond de 7 weken geweest. Ik weet niet zo goed wat te doen/voelen/denken. En idd wat je zegt kimvla fijn dat het in ieder geval mogelijk is. Dinsdag moeten we alsnog naar het ziekenhuis. Ik vraag me af wanneer we weer mogen beginnen. Ik hoop dat we snel weer door mogen met de injecties en dat het dan alsnog mag lukken. Hoewel ik de injecties niet zo grappig vond. Mn ouders en schoonouders hebben we het gister verteld. Alhoewel mn vriend heeft het gezegd.. Zelf tegen iemand vertellen in real life kan ik denk ik nog niet. 

@ninna hoe gaat het nu met je? Heb je het een beetje een plekje kunnen geven? Ik snap goed da je het nog tegen niemand kon vertellen. Hopelijk zeggen ze morgen dat jullie weer snel door mogen.

@charlieD het ene moment denk ik dat ik het een plekje heb gegeven en het volgende moment moet k weer huilen.
Ik krijg van allerlei mensen de vraag of ik zin heb in morgen, omdat ik dan aan een nieuwe baan begin. Maar nee natuurlijk geen zin in. Maja dat weten ze natuurlijk niet. Het probleem is dat het een baan in de kinderopvang is. Vind het echt lastig om dan ook veel kinderen om me heen te hebben. Wat zouden jullie doen? Gewoon gaan werken? Kan het  toch niet maken om gelijk al ziek te melden toch.

@ninna Begrijpelijk dat je het nog niet helemaal een plekje hebt kunnen geven, het is natuurlijk nog heel vers. Hopelijk komt dit met de tijd. 
Ik snap heel goed dat je opkijkt tegen morgen. Het is natuurlijk heel confronterend om allemaal kinderen te zien. Je moet niet denken wat je wel of niet zou kunnen maken, maar gewoon aan jezelf denken. Als je niet klaar bent om morgen te gaan werken, dan ga je niet. Niemand zal je dit kwalijk nemen als ze de reden hierachter weten. Jij moet dan wat goed voelt voor jou en als dat betekent dat je later start met je nieuwe baan dan is dit zo. 

@ninna het is ook niet niks wat je door maakt. Ik ben het met charlied eens. Doen waar jij je goed bij voelt. En als dat thuis blijven is dan blijf je lekker thuis. Je hebt er een goede reden voor. Geef jezelf de ruimte om hier weer bovenop te komen. Dat is helemaal niet erg!

Terug
Bovenaan