PCOS, Letrozol

@Romee ja ik ben wel hoopvol! Maar wil het niet te veel zijn, mocht het toch weer niks zijn..
Ik wil woensdag naar de sauna maar zag weer op internet allemaal verschillende verhalen.. Dus zkh maar een mailtje gestuurd en die gaven goedkeuring. Kan ik toch nog even ontspannen!

12.5 is best netjes voor nu. Nu was dag 9 dan ofzoiets? Even afwachten hoe die groeit. Zal vast goedkomen. Ze kunnen je af en toe verassen (weet ik uit ervaring ).

@Ninna logisch! Ik duim voor je!!! Ontspanning kan altijd alleen maar goed zijn!

Dit is cyclusdag 12.. ik hoop het zo!!

Weten jullie toevallig hoe ze het verschil zien tussen een cyste en een groeiend follikel? Het werd mij niet helemaal duidelijk.

Dank jullie wel

Bloedafname is op 12d na terugplaatsing. Ze hebben een 5 dagen oud embryo teruggeplaatst op 07/07. Ik weet niet zo hoe dat het best kan vergeleken worden met een 'normale bevruchting'. Maar het is dus wel spannend, hopelijk morgen weer een beetje donkerder

@Ninna, succes! Nog eventjes volhouden, ik duim heel erg! Je hebt groot gelijk, geniet maar erg veel van de sauna!

@Romee, het lijkt me zeker wel positief dat er een dominante follikel is! Ik duim mee dat deze tegen donderdag verder gegroeid is ik weet ook niet exact hoe ze het verschil zien, maar ik denk dat cysten echt super klein zijn?

@Mirelly ben inderdaad ook benieuwd naar hoe het is gegaan vrijdag!

@Elise heb jij bijwerkingen van de letrozol? En hoe gaat het met de evaluatietesten?
Ik heb maandag de follikelmeting maar ik heb echt helemaal geen bijwerkingen gevoeld. Ik ben dus een beetje bang dat er niks gebeurd is.
Hee sorry late reactie.. Beetje druk geweest met werk..
De 1e ronde letrozol voelde ik me alleen erg moe en had hele erge opvliegers!
Nu na de 2e keer letrozol heb ik alleen de opvliegers gehad en verder eigenlijk nergens last van
Het wil echt niks zeggen hoor dat als je geen last van bijwerkingen hebt gehad of het dan wel/niet voor je gewerkt heeft.
Dat moet een follikelmeting uitwijzen.
Spannend hoor!!
Heel veel succes en hoop dat je het ons wil laten weten.

Ik zelf zit nu trouwens op cyclusdag 19 en had vandaag een positieve ovulatie test!!!
Eergisteren ook 1 gedaan en gister maar dat streepje was een stuk lichter..
Dus we weten wat we moeten doen deze dagen!!

@Romee. Ik heb zelf nooit een cyste gehad dus kan je daar niks over vertellen....
Zit dus net te lezen dat je donderdag terug moet komen maar dat er al wel een follikel aan het groeien is!! Nouu spannend! Hopen dat die donderdag nog weer verder is doorgegroeid... Ik duim voor je!!!

@Elise, super! Goed dat je de piek gevonden hebt (y) Veel plezier deze dagen ;) als het goed is wordt het streepje morgen dan weer lichter.

@Romee, ik ben even in mijn notities gaan kijken: ik had bij mijn eerste x letrozol 2,5 mg geen reactie op 12 dagen. Toen heb ik 5x 5 mg bij mogen nemen en toen was er op dag 17 wel grotere follikels te zien. Dus je hebt eigenlijk een prima echo, denk ik hoor. het bms zal nog wel verder aandikken, ook onder invloed van de dominante follikel :)

Laatst bewerkt:
@Romee ik weet ook niet hoe ze het verschil zien. Misschien de volgende x even vragen? Ik heb tot nog toe geen groeiende cyste gehad, dus ik weet het niet.
@Mirelly en? Was ie vandaag donkerder? Moest je van te voren ook nog spuiten ofzo? Ik mag in iedergeval niet te vroeg testen dan kan ie vals positief zijn. Dus hopelijk blijft ie bij jou mooi oplopen! Spannend! Je kan vast niet wachten tot morgen!

@Elise veel plezier!

Ik zit mezelf toch een beetje op te vreten/gek maken. Ik weet niet of ik dingen zelf wil zien en merken qua klachten of dat ze er ook echt zijn.. Het is iig anders dan toen ik even zwanger was.. Dus aan de ene kant hoop en aan de andere kant denk ik.. Nee zal wel weer niet.

Heel erg bedankt voor jullie antwoorden. @Mirelly fijn dat je even terug bent gaan zoeken. Ik ga het maar afwachten donderdagochtend.

@Elise veel plezier!! Wie weet!! :)

@Ninna klinkt heel logisch. Je gaat over elk klein dingetje nadenken waar het vandaan komt. Pittig dat wachten. Ik hoop het zo voor je!

Terug
Bovenaan