PCOS, Letrozol

ik zou gewoon morgen bellen en dit aangeven. Wie weet zeggen ze kom toch voor een echo. Het is zonde als je dit gevoel behoudt! Een nee heb je en een ja kan je krijgen <3

Je hebt helemaal gelijk. Ik heb gebeld en mag helaas niet langs komen. Ik moet van ovulatie testen wel op aan kunnen. De assistente zei dat de 2e test (negatieve) waarschijnlijk niet goed is gegaan en dat de lh piek wel ergens rond deze dagen is. Dit moet ik dus gewoon aanhouden en komende dagen nog ovulatie testen blijven doen om te kijken wat deze verder nog gaan aangeven.
Deze week gewoon lekker 'klussen' zei ze. Dus tsjaaaa, ik weet t ook niet... We blijven oefenen deze week..

Goed dat je hebt gebeld!!! Hoelaat doe je die ovulatietesten? Volgens mij heb ik wel eens gelezen dat je ze rond 12 uur in de middag moet doen.

Ik heb vanochtend mn tweede follikelmeting gehad. Het was ietsjes gegroeid maar nog niet naar verwachting. Maandag weer terugkomen.. lekker intensief zo

Goed dat je hebt gebeld!!! Hoelaat doe je die ovulatietesten? Volgens mij heb ik wel eens gelezen dat je ze rond 12 uur in de middag moet doen.

Ik heb vanochtend mn tweede follikelmeting gehad. Het was ietsjes gegroeid maar nog niet naar verwachting. Maandag weer terugkomen.. lekker intensief zo
Jaaa klopt ik doe ze ook altijd in begin van de middag! Heb er net weer 1 gedaan en het streepje is weer super licht. Dus ik denk dat ik er vanuit kan gaan dat ik maandag, dinsdag of woensdag mijn eisprong heb gehad ;-)

Aaah wat spannend he! Maar wel goed dat die iets is gegroeid in ieder geval..
Ja wat een spannende tijden he!! Ik leef met je me en snap je helemaal.
Succes maandag en hopen dat die dan nog meer is gegroeid.

Jaaa klopt ik doe ze ook altijd in begin van de middag! Heb er net weer 1 gedaan en het streepje is weer super licht. Dus ik denk dat ik er vanuit kan gaan dat ik maandag, dinsdag of woensdag mijn eisprong heb gehad ;-)

Aaah wat spannend he! Maar wel goed dat die iets is gegroeid in ieder geval..
Ja wat een spannende tijden he!! Ik leef met je me en snap je helemaal.
Succes maandag en hopen dat die dan nog meer is gegroeid.
Ooooh wat spannend dus dan over twee weken testen?!?!?!

Jaaa zo spannend pff. Jij loopt net iets voor qua cyclus. Ik zit maandag op dag 19 dus er moet dan echt iets te zien zijn denk ik, anders weer duphaston :(.

@Elise wat bijzonder.. Heb je maar 1 ronde nu gehad met echos? En de rest moet je zelf maar uitzoeken of hoe zit dat? Ik had er toen 3.. Dan weet je ook wat beter hoe je cyclus is..
Zou er idd vanuit gaan dat het deze dagen was. Wie weet is het gelukt!

Ik heb er zelf weinig vertrouwen in eigenlijk. Heb geen symptomen die ik had toen ik even zwanger was.. Magoed niet elke zwangerschap is dezelgde natuurlijk. Heb nog wel beetje hoop. Maar ga er niet vanuit.

Ooooh wat spannend dus dan over twee weken testen?!?!?!

Jaaa zo spannend pff. Jij loopt net iets voor qua cyclus. Ik zit maandag op dag 19 dus er moet dan echt iets te zien zijn denk ik, anders weer duphaston :(.
HAHA jaaa mits ik niet ongesteld ben geworden natuurlijk!!
Aaah idd paar daagjes verder haha...
Hoop het echt voor je maandag dat het verder gegroeid is... Zal voor je duimen en een fijn weekend!

@Elise wat bijzonder.. Heb je maar 1 ronde nu gehad met echos? En de rest moet je zelf maar uitzoeken of hoe zit dat? Ik had er toen 3.. Dan weet je ook wat beter hoe je cyclus is..
Zou er idd vanuit gaan dat het deze dagen was. Wie weet is het gelukt!

Ik heb er zelf weinig vertrouwen in eigenlijk. Heb geen symptomen die ik had toen ik even zwanger was.. Magoed niet elke zwangerschap is dezelgde natuurlijk. Heb nog wel beetje hoop. Maar ga er niet vanuit.
Ja klopt. Had ik ook wel gewild 3 rondes naar het ziekenhuis voor echo's maar helaas mocht ik alleen de 1e ronde. Mij is verteld als de 1e ronde het werkt en ik een ovulatie heb dat de medicijnen dan goed hun werk blijven doen... Dus tsja vind het zelf ook lastig dat ik alleen nu van ovulatie testen moet uitgaan.. Maar idd hoop dat we het op de 'goede' dagen hebben gedaan, haha...

Nee idd niet 1 zwangerschap is hetzelfde! Maar wel weer spannend voor je hoor..
Hoop het natuurlijk van harte voor je.
Hoop moet je altijd houden. Ik hoop en duim met je mee!!

Terug
Bovenaan