pcos

ElsieJoy, gelukkig dat het goed was. Spannend en afwachten dan met zwanger worden.
Wij mogen nu 4 maanden gaan proberen met de medicijnen die ik al heb mee gekregen van het ziekenhuis. Hopelijk hebben we niet alles nodig. 

Deze week zou ik ongesteld moeten worden. Weet nog niet helemaal wanneer omdat dit het de eerste keer is sinds de medicijnen. Vandaag cyclus dag 30. Helaas geen zwanger gevoel, denk niet dat ik nu zwanger wordt. Ga er van uit dat het een deze dagen komt. Dan nieuwe ronde. 

Hmm lastig allemaal al dat wachten :( 
Hier inmiddels begonnen met clomid maar nergens last van qua bijwerkingen. Volgende week maandag echo

Hallo dames .
Ik ken me nu ook aansluiten .
Vandaag naar de gynaecoloog geweest en 1 eierstok zagen ze niet goed en bij me anderen zag ze het ook niet echt goed Maar wat ze zag zag er uit al psoc .
Me eierstokken hadden er geen zin in zeg maar .
Nu tabletten gekregen om me ongestelheid op te weken .
Hoelang duurde dat bij jullie .

@druppel, ja idd. Lastig al dat wachten. Nu cyclusdag 32 nog geen menstruatie. 
Fijn datje geen bijwerkingen heb van de clomid. Ben benieuwd wat het gedaan heb.☺️

@ElsieJoy, helaas nog geen menstruatie. Zit nu op cyclus dag 32. Maar ook niet echt een zwanger gevoel. Gisteren wel wat kramp toen dacht ik dat ik ongesteld werd maar ni’s gekomen. Dus afwachten. Als het langer duurt dan cyclus dag 35 moet ik weer naar het ziekenhuis bellen. Ze zou me van de week ook nog bellen voor de uitslag van het bloed prikken. 

@Beebiidiva, jammer dat ze het niet goed zagen. Hoe bedoel je hoelang het duurde voor ik ongesteld werd? Bij mij geloof ik 3 dagen na dat de tabletjes op waren. 

Nientje 

Hoi meiden, ik schrijf hier voor de eerste keer mee. Ook ik pcos, met een hele onregelmatige cyclus. Menstruatie van 2 keer per jaar is veel. 
Ik ben doorgestuurd naar de gynacoloog en hij heeft mij clomid 50mg voorgeschreven om ook de menstruatie op te wekken? 
Maar hier word ik dus wat onzeker van, omdat ik overal lees dat zij eerst nog andere tabletten krijgen om het op te wekken en vervolgens starten met de clomid.
Ik heb inmiddels 5 tabletten clomid gebruikt en niks geen bijwerkingen of een gevoel dat de menstruatie eraan komt.
Iemand die mij gerust kan stellen en dit wellicht ook zo heeft gehad?

@Elsiejoy, ja ga ik misschien eind van de week even doen. Ben wel benieuwd of het misschien toch zo is. Weet niet helemaal precies. Toen ik de laatste keer echo had in het ziekenhuis zag het er wel goed uit. Dat is al wel meer dan 2 weken geleden dus denk dat het zou moeten kunnen. 

@gebruiker1009, ik idd ook. Iet eerder gehoord. Ik had andere medicijnen om mijn menstruatie op te wekken. Werd een paar dagen erna ongesteld en toen weer andere medicijnen gaan slikken. 

Nientje 

Terug
Bovenaan