Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@druppel, oké spannend. Hoe was het in het ziekenhuis?
Ja was blij dat eiblaasje 19 mm was. Nu afwachten hoe het gaat. Of hij gesprongen is en eventueel zwangerschap.
Ging goed in het ziekenhuis. Meteen tabletten op kunnen halen daar ook. Morgen beginnen met provera voor 5 dagen. Als ik ongesteld word kan ik bellen voor een echo op dag 12 of 13
Gaan ze bij jou nog een echo maken of bloed prikken om te kijken of eitje gesprongen is?
En nu inderdaad allemaal duimen dat het raak is
Oké dat is fijn. Spannend. Ik had ook een echo op dag 12.
Nee daar hebben ze in het ziekenhuis niets over gezegd dat ik een echo of bloed moest prikken. Allen medicijnen mee gekregen voor als het eventueel niet raak is.
Ja idd. Spannend allemaal. Of het raak is. ?
@ druppel, gisteren toch nog maar even het ziekenhuis gebeld voor eventueel bloed prikken. Maandag moet ik even langs om te prikken of ik een eisprong heb gehad. Heb er zelf niks van gemerkt dus ben benieuwd of het zo is.
Vanaf wanneer zou je eventuele verschijnselen kunnen hebben? Geen idee van eigenlijk.
Nientje
@ nientje oh fijn dat ze het willen doen toch wel prettig om zeker te weten of eitje daadwerkelijk gesprongen. Als het goed is ptikken ze progesteron dat zou hoog moeten zijn na je eisprong en daalt weer na zo'n twee als het eitje niet bevrucht wordt of innesteld en wordt je dus ongesteld.
Dat is nu ook wat bij mij de provera doet. Eerst hoge dosis van iets wat lijkt op progesteron en na het stoppen met slikken daalt dat ineens en zou ik dus ongesteld moeten worden. Vandaag wel flinke rugpijn van die pillen. Beetje zelfde soort pijn als ik heb bij menstruatie maar dan heftiger. Hopelijk laat die menstruatie dus niet te lang op zich wachten
Ben benieuwd wat de uitslag is maandag!
@ druppel. Ja dat is idd wel
fijn. Ja ben benieuwd. Hoe lang duurt het voor je daar de uitslag van hebt van het bloedprikken?
Oke spannend ook zeg. Mag je dan ook met medicijnen beginnen?
Nientje
@nientje volgens de man die ik had met prikken een dag. Ik zelf heb ze twee weken later besproken omdat ik afgelopen woensdag sowieso een afspraak had met de arts.
Ja klopt, zodra de menstruatie komt op mijn derde cyclusdag beginnen met clomid 50 mg. Ben benieuwd wat het gaat doen. Jij veel last van bijwerkingen gehad?
@ druppel, oké zal het even na vragen maandag hoe of wat. Ben erg benieuwd. Nog niet echt symptomen ofzo. Dus ben benieuwd of ik wel zwanger ben. Misschien ook nog wel wat te vroeg.
Oke spannend. Nee heb gelukkig geen last gehad van bijwerkingen.
Nientje