pcos

@gebruiker1009, oke spannend. Benieuwd naar wat ze er over te zeggen hebben. Nee ik heb nog niet stiekem getest. Wilde even de uitslag van het ziekenhuis afwachten. Bloedprikken van progestoron. Dit was goed Ze gaf aan dat ik een mooie eisprong had gehad.
@ElsieJoy, Ja hoop het ook. Uitslag van het ziekenhuis was goed. Ik heb een mooie eisprong gehad zei ze. Vertelde dat ik nog niet ongesteld was geworden gaf ze aan maar is te testen. Omdat ik al even geleden mijn eisprong had gehad en ik nu nog niet ongesteld was. ze gaf aan dat waarschijnlijk anders het al was geweest. Dus ben erg benieuwd. Heb wel erg last ook van watirige afscheiding.

Nientje

@ElsieJoy, Ja zeker spannend. Ja mrgen of zaterdag denk ik. Heb gisteren test gehaald. maar doe het liever ook met ochtend urine. vind zo spannend.

Spanennd nientje! Ik hoop met je mee dat het een positieve test is. 
Ik heb morgen een afspraak voor wen echo, de eerste keer. Spannend wat moet ik daarvan verwachten?

Hallo meiden,

sinds een paar maanden in behandeling bij de gynacoloog daar is uitgekomen dat ik pcos heb. Bij mijn man alles goed gelukkig.        Heb een ongesteld opwekker gekregen omdat ik 7 maanden niet ongesteld was geweest (provera)
Heb nu de eerste ronde erop zitten met clomid 50mg helaas geen effect gehad.                      Nu wachten tot de ongesteldheid weer op gang komt hopelijk uit zich zelf anders moet ik bij cyclus dag 35 weer een opwekker nemen!

ik hoor graag jullie ervaring met pcos, en of het bij jullie ook zo is gegaan...

Groetjes Anne           

Hoi Anne, ik heb ook pcos. De eerste ronde sloeg bij mij ook niet goed. Toen medicijnen gehad om de menstruatie op te wekken. Toen een hogere dosis letrozol geslikt. Die sloeg goed aan. Kreeg echo’s om de ei groei in de gaten te houden. Bloed geprikt op progesteron en gisteren een goede uitslag gekregen. Gaf aan dat ik nog niet ongesteld was geworden de dokter Gaf toen aan Voor een test. Had ik eigenlijk al ongesteld had moeten zijn. Heb ook wel wat klachten dus hopelijk van het weekend een positieve test in handen. 
Nientje 

Terug
Bovenaan