pcos

@elsiejoy bedankt voor je reactie! Maar nee hij heeft hier niets over gezegd. Ik heb alleen bloed laten prikken daar kwam uit dat ik pcos heb.. toen naar de gyn die heeft meteen dit voorgeschreven zonder verder onderzoek? 

Ik hoor dus ook allemaal eerst een andere medicijn en daarna pas clomid. 

Bedankt voor jullie reacties hierover!

@elsieJoy, Ja idd best wel spanned. Ja dat is zo. heb wel testen gehaald maar wacht even af tot het weekend. Zaterdag zou ik dan op dag 35 zitten. kan dan toch pas maandag bellen mocht ik nog niet ongesteld zijn.

nientje

Je hebt gelijk inderdaad, ik ga morgen gewoon bellen en vragen naar hoe en wat ik nu kan verwachten. Ik weet eigenlijk nu niets..
ik heb geen verder onderzoek gehad gelijk clomid voorgeschreven en gezegd deze gelijk te starten ook zonder menstruatie. Is een eisprong nu wel mogelijk na deze rond clomid of denken jullie eerst menstruatie?
en als ik nu mentrueer moet ik dan weer starten met die clomid op dag 3 of wachten tot de keer daarna?? 

zoveel vragen, zoveel onduidelijkheid nog. Ben nu een goed half jaar bezig met zwanger worden.

Je hebt gelijk inderdaad, ik ga morgen gewoon bellen en vragen naar hoe en wat ik nu kan verwachten. Ik weet eigenlijk nu niets..
ik heb geen verder onderzoek gehad gelijk clomid voorgeschreven en gezegd deze gelijk te starten ook zonder menstruatie. Is een eisprong nu wel mogelijk na deze rond clomid of denken jullie eerst menstruatie?
en als ik nu mentrueer moet ik dan weer starten met die clomid op dag 3 of wachten tot de keer daarna?? 

zoveel vragen, zoveel onduidelijkheid nog. Ben nu een goed half jaar bezig met zwanger worden.

@gebruiker1009, heb je nog gebeld wat de bedoeling is nu met de clomid? 
Ben benieuwd of ze vandaag mij nog van het ziekenhuis nog bellen voor de uitslag. Vandaag cyclus dag 33 en nog geen menstruatie. Af en toe het idee dat ik pijnlijke tepels heb. Gisteren ook wat last van maagzuur. Van het weekend maar testen denk ik. Zou het zo kunnen zijn? 
Nientje 

Vandaag gebeld en morgen heb ik een telefonische afspraak met de gynacoloog, mevrouw kon mij er geen antwoord op geven. Dus nog even afwachten.

spannend nientje, niet al stiekem willen testen vandaag? 

Hij had gezegd dat ik mijn menstruatie ga opwekken met clomid en dan op dag 10 van de menstruatie moest ik voor de echo langs. 
Maar wanneer die menstruatie dan gaat komen geen idee. 
Ik heb clomid meegekregen voor een half jaar. Waarvan dan tussen de 1 en 3 echo’s om te kijken hoe de eitjes groeien. 
Over seks heeft hij ook niets gezegd, ik ben benieuwd naar morgen het gesprek. 

Terug
Bovenaan