pcos

@nientjeee wat een spannende tijd voor jou zeg ik hoop echt op goed nieuws voor jou. Hoelang zijn jullie nu bezig ? Heb je bij de tweede ronde ook een opwekker moeten nemen of kwam de ongesteldheid uit zich zelf? 
Ik had vorige week ook 3 dagen een rare buikpijn. Dacht dat het de eisprong was maar dit was helaas niet Zo. Woensdag nog een echo gehad en was niks gegroeid helaas! Dit was ook de laatste echo van de eerste ronde.
x Anne 

Hoi Anne, ja het is beat wel spannend. Na een jaar ben ik naar de dokter gegaan. Sinds ik gestopt ben met de pil was ik erg onregelmatig ongesteld. Door verwezen naar het ziekenhuis. Waar uit kwam dat ik pcos heb. Nu denk ik ongeveer sinds augustus bezig. Toen de eerste ronde het niet gelukt was is mijn menstruatie opgewekt. En toen aan de 2e ronde begonnen. 

Nientje 

Welkom Anne, ook ik he pcos. Gelijk gestart met clomid om een eisprong te krijgen. Ook een zeer onregelmatige menstruatie vergelijkbaar met jou ook zo’n 7 maanden niets. 
Morgen een echo om te kijken of er een eisprong kan gaan plaatsvinden. Even afwachten dus nog. 
Ik heb nog geen menstruatie opwekker gekregen, wellicht morgen???
Jammer dat de eerste ronde geen succes is geweest hopelijk snel goed nieuws! 
Spannende tijden vind ik dit allemaal hoor. 

@nientjeee
Beetje het zelfde verhaal als bij mij. Ik heb bij de eerste ronde ook een opwekker gehad. Hopelijk is het nu niet nodig. Ik was alleen bij de eerste ronde maar 1 dag ongesteld en heel weinig dus het voelde voor mij niet echt als een ongesteldheid, maar moest van de gynacoloog gewoon beginnen met clomid. Maar eitjes waren helaas niet groter geworden dan 10 mm..
heb je bij de tweede ronde 100mg gehad ?
xxx

@gebruiker10098557
Heb je clomid al 5 dagen geslikt? Hoe reageer je erop, ben je ook begonnen met 50mg? Ik heb eerst een opwekker gekregen en toen ik de derde dag ongesteld zou zijn moest ik beginnen met clomid alleen was ik maar 1 dag ongesteld maar moest wel gewoon beginnen met clomid op cyclusdag 3 
Ik vind het ook heel spannend hoelang zijn jullie nu bezig ?
groetjes Anne. 

@gebruiker10098990, ik kreeg het medicijn letrozol voorgeschreven n het ziekenhuis. Dat werkt het zelfde als de clomid. Eerst kreeg ik 2,5mg maar daar had ik helaas niet voldoende eigroei van. Toen is mijn menstruatie opgewekt en kreeg ik 5mg tabletjes. Daar kreeg wel voldoende groei van. En een mooie eisprong is gebleken uit het bloedprikken. 

Nientje 

@gebruiker10098990, ik kreeg het medicijn letrozol voorgeschreven n het ziekenhuis. Dat werkt het zelfde als de clomid. Eerst kreeg ik 2,5mg maar daar had ik helaas niet voldoende eigroei van. Toen is mijn menstruatie opgewekt en kreeg ik 5mg tabletjes. Daar kreeg wel voldoende groei van. En een mooie eisprong is gebleken uit het bloedprikken.    Nientje 

Gestart inderdaad ook met 50mg, geen bijwerkingen gehad. Ik heb vandaag een afspraak om te kijken of er eitjes groeien en of de clomid dus zijn werk doet.
eerste ronde clomid, had geen tot nauwelijks menstruatie vanaf mei. En in november naar de huisarts gegaan. Nog maar net begonnen met alles en jij?

Terug
Bovenaan