pcos

Er is dus voor mij nog goede hoop, soms denk ik wel eens wat nou als dit nog heel lang gaat duren. Ik hoop dat dat mij bespaard gaat blijven. 
Mevrouw van de echo zei vandaag dat het waarschijnlijk verhoogt gaat worden de clomid. 

Gaat bij jou alles goed, man goed verrast gisteren?

@Pienn, ja hopelijk helpt bij jou ook de hogere dosering.

ja voel me op zich wel goed. Af en toe wat kwaaltjes maar die horen erbij. Ja had een leuk cadeautje gemaakt voor mn man. Heeeel erg leuk . Weet niet precies foto te uploaden hoe dat moet. 20 december eerste echo. Spannend allemaal. 

Nientje 

Hoi meiden! 
Ik ben nieuw op dit Forum! Helaas 1,5 jaar geleden te horen gekregen dat ik PCOS heb, we hebben in Februari besloten om er voor te gaan zonder medische toestanden. Helaas lukte dit niet en had ik een cyclus van ongv 120 dagen en zijn we door gestuurd naar het Jeroen bosch ziekenhuis.
Net voordat wij begonnen in juli ineens toch ongi geworden in spanje. Alsof mijn lichaam wist wat er ging gebeuren. 
Wij zijn sinds augustus aan de gang met de hormonen, begonnen met promivera om mijn menstruatie op te wekken. Daarna gestart met de clomid 50. Wij hebben 3 mooie eisprongen gehad en toen had ik ineens een uitloper tot op 39 dagen! 
Helaas bleven de testen negatief en ben ik voor controle terug geweest voor een uitgangs echo. In mijn rechter eierstok zat een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en in de linker een cyste van 41 mm. De arts zei dat de “zwangerschap” nog kon dalen. Maar helaas. 2 weken later net na een redelijk heftig auto ongeluk verloor ik na heftige krampen en steken een slijmerige bloedprop. De volgende dag mocht ik meteen komen voor de echo en waren beide eierstokken leeg. 
We mochten meteen weer starten met de Promivera en hebben daarna een vervangend medicijn gekregen voor de clomid. Tamoxifen omdat ik rond de 3e dag van clomid kampte met emotionele buien en daardoor voelde ik mezelf niet meer mezelf. 
We proberen zoveel mogelijk positief te blijven, ookal vindt ik dat best moeilijk soms! mijn man is heel nuchter erin
Wat zijn jullie ervaringen? 

liefs Romy 

Lange tijd even niet online geweest, maat kom toch weer even vertellen. 
Eisprong is er niet gekomen, eiblaasjes groeide niet goed door. Nu zit ik voor 7 dagen aan de promilut voor de menstruatie op te wekken dan de derde dag van de menstrutie start ik clomid 100mg. Het is dus verhoogt in de hoop dat het dan wel gaat lukken. 
Ben zo benieuwd, nu met promilut zo een hoofdpijn. Herkenbaar?
Hoe gaat met jullie allemaal? 

@Piennn, oké ja de heb ik ook 1 ronde geslikt om mijn menstruatie toen op te wekken. Ik heb er eigenlijk geen bijwerkingen van gehad. 

Ik heb volgende week mijn eerste echo. Spannend. Ben soms erg misselijk vooral in de ochtend. En moe. Maar ja dat hoort erbij. 

Groetjea Nientje 

De bijwerkingen vallen nu inderdaad ook mee alleen de eerste twee dagen echt extreme hoofdpijn. Spannend hoor die eerste echo, de zwangerschapskwaaltjes zoalz ze erbij horen niet fijn denk. Maar uiteindelijk met een mooi doel. 

Hi allemaal!

Ook ik meld me op dit forum.. heb net een eerste ronde clomid achter de rug en nu wachten op de NOD... die zou a.s. maandag moeten zijn! 

Heb niet alle voorgaande berichten gelezen, maar hopelijk volgen er hier nog een paar mooie kerstcadeautjes! Nientje: gefeliciteerd!  

Terug
Bovenaan