pcos

Hi Nientjee,
Inderdaad weer even spannend. Positief blijven :) Ik heb eigenlijk geen idee hoe groot het kan zijn op dag 12. Ik zal in ieder geval voor je duimen.

Ik weet het niet zo goed. Ik voel ineens van alles haha.. vorige week hele week buikpijn, nu alweer wat minder. Gister en vandaag wel wat misselijk. Maarja misschien verbeeld ik het me allemaal gewoon.. Maar even geduld hebben dus

Groetjes Marina

Marina, Ja zeker probeer ik positief te blijven. Oke nou ben benieuwd. dankjewel.
OKe ja dat had ik in het begin ook. Ook voor jou allemaal spannend dan.
Groetjes Nientje

Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een echo. Zit op dag 12. Echo was positief. Zat er 3. Een van 14 en een van 11 en aan de andere kant ook een weet allen even niet meer hoe groot die was. Zaterdag terug voor weer een echo. Hopelijk groeien ze niet alle 3 door. 

Hi Nientje,
Fijn dat de echo positief was! Benieuwd naar je echo van morgen.. 

Ik ben vandaag ongsteld geworden. Beetje een domper maar toch ook weer niet. Was graag zwanger geweest maarja aan de andere kant dit is weer mijn eerste menstruatie na 309 dagen wachten..
Zondag beginnen met clomid. Iemand enig idee wanneer je ze het beste kan slikken? Ik wil ze graag in de avond gaan slikken. Hopelijk niet teveel last van de bijwerkingen.
Groetjes

Goedendag ik heb ook PCOS. Ik heb ook clomid geslikt. Maar na 3 jaar kwam ons eerste kindje spontaan en op de natuurlijke manier. Toen ons eerste kindje 2.5 jaar was zijn we voor de tweede gegaan. Na een jaar en 2 maanden lukte het op onze eigen houtje. Helaas werd dit een miskraam. Maar daarna in verwachting weer geraakt nu 6 weken en 2 dagen

Marina, ja zeker. Hopelijk morgen ook weer positief dat de eiblaasjes nog weer verder gegroeid zijn. 
Zo dat is lang zeg. Spannend hoor. Ik slikte ze altijd smorgens. Gelukkig geen last gehad van bijwerkingen. Geen idee eigenlijk of het uit maakt wanneer je ze slikt. Moet je dan ook voor echo? 
Nientje 

Zaterdag terug naar het ziekenhuis gewest. Heel positief. Eiblaasje was gegroeid naar 19mm. Heel spannend hoe het nu gaat. Kijken of ik deze ronde zwanger raak. Heb nog medicijnen mee gekregen om er zelf mee verder te gaan voor 4 maanden. 

@marina, heb je zondag nog gestest? 

Nientje 

Hello,
Hier ook een dame met PCOS. Morgen naar het ziekenhuis en dan kunenn we ook starten!
@nientje fijn dat de eitjes goed groeien! 
@marina zo 309 dagen is wel echt heel lang niet ongesteld! Pff snap dat je daar moedeloos van wordt! 

Terug
Bovenaan