Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Rosiee en @Lily oké even afwachten dan. Dit is voor de eerste ronde primolut. Afgelopen woensdag laatste tabletje geslikt. Even afwachten dus.
Nientje
Hallo
Ik heb een zoontje gekregen ondanks dat ik pcos heb. Met clomid 50 mg. 2e keer.
Nu wilde mijn partner en ik graag nog een kindje. Eerst "zelf" geprobeerd. Helaas. Toen 50 mg clomid toen 100 mg clomid.... helaas allemaal niks. Nu begin ik morgen aan 150 mg clomid. Ben heel erg benieuwd of het nu wel lukt.
Iedereen succes.
Ik heb me zojuist aangemeld op deze pagina. Ik weet eigenlijk al vanaf mijn 16de dat ik pcos heb. Kreeg te horen zodra je zwanger wilt worden kom je maar terug ga nu maar aan de pil. Nu ongeveer een jaar gestopt met de pil. Weer terug aan medicijnen norprolac. Dit omdat bij je hypofyse een hormoon wordt aangemaakt en je lichaam dus denkt dat je zwanger bent. Krijg je dus geen eisprong of menstruatie. Internist gaf aan dat het de komende maanden wel op gang zou moeten komen. Tot nu toe niks..
Vorige week maandag bij gyneacoloog geweest, inwendige echo gehad en op mijn linkereierstok een eitje die op springen stond.
Donderdag erna een ovulatietest gedaan maar niks te zien. Vrijdag een steek in mijn buik en toch nog een ovulatietest gedaan. Kreeg voor het eerst een smiley te zien.
Morgen zijn we dus een week verder na mijn 'eisprong" en heb af en aan last van mijn buik. Als je dit dus op google opzoekt kom je 1000 pagina's tegen waar op staat dat je dan zwanger kan zijn. Ik wil dit niet teveel hopen, al zou het wel fantastich zijn... Het kan natuurlijk ook maar zo zijn dat gewoon met menstruatie op gang komt.
Vanmorgen bloed geprikt, morgen krijg ik de uitslag of ik echt een eisprong heb gehad. dan kijken of ik eerst menstruatie moet opwekken met medicijnen en dan beginnen met clomid.
Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met clomid en de rest
Hoi marina,
Spannend of je een eisprong hebt gehad dan. Ik weet sinds een paar maanden dat ik pcos heb doordat we voor een kindje wilde gaan en maar niet zwanger raakte. Onregelmatig ongesteld.
Ben nu net met de 2e ronde begonnen van de letrozol. Aankonden donderdag een echo om te kijken hoe de eiblaasjes gegroeid zijn.
Hi Nientjee,
Hopelijk zijn je eiblaasjes genoeg gegroeid. Ik zal voor je duimen
Nou ik heb inderdaad een eisprong gehad. Nu maar afwachten tot ongeveer volgende week zondag. Of menstruatie of een test doen.. Spannend!!
Ik heb al wel vast clomid meegekregen. Mocht ik ongesteld worden moet ik op cyclus dag 3 beginnen.
Wachten duurt lang haha..
Groetjes Marina