Praatgroep / Gaan voor een 2e

<p>Zoals de titel al zegt; ik zou het leuk vinden om te kletsen met moeders met 1 kindje die nadenken of al bezig zijn voor een 2e. <br /><br />Ik ben mama van een zoontje van bijna 2 en we voelen ons klaar voor een 2e kindje. We hebben nog geen concrete stappen gezet maar de eerste zal zijn dat ik ga stoppen met anticonceptie.</p><p>Ben benieuwd of er meer moeders hier zijn die dit willen delen ?</p>
 
Beeer hier ook.een moeder van een zoon van 17 maanden en zijn bezig voor een 2e wil nog niet lukken helaas zijn nu in ronde 4 19 januari mijn nod.
 
Wij hebben een kleine van bijna 16 maanden en zouden graag een broetje of zusje willen, nadat ik ongiben geworden hebben we de wens uitgesproken. Helaas tot nu to zonder resultaat. 17/19 januari mijn nod. Sinds ik weer ongi ben geworden is mijn cyslus heel anders en kan ik er nog geen grip op krijgen. we zitten nu ergens in ronde 6/8 hou het niet meer bij. 
 
Hi! Ik ben bezig met een Whatsapp groep hiervoor oprichten! 
hartjefeb zit er al in, maar leuk als er meer mensen zijn om mee te kletsen. 
Mail je telnr naar annaparidaans@gmail.com 
 
Hoi, leuke reacties al. Jullie zijn dus echt al aan het proberen, spannend! Hopelijk gauw succes, lijken me weer spannende dagen elke maand. 


@Annap ; jij ook bedankt voor je reactie. Ga jij gelijk starten zodra je bent ontpilt? Wat betreft de whatsapp groep: ik hoef daar niet bij. Wil het liever wat anoniemer houden maar toch bedankt voor de uitnodiging. 
 
Onze dochter is nu 15 maanden. Sinds april zijn wij bezig met de 2e. We wilden ze snel achter elkaar hebben. Ik ben in de tussentijd 2x zwanger geweest. We zijn nu aan het wachten tot we weer mogen.

Afgelopen juni heb ik een curretage gehad i.v.m. een miskraam van een mono-mono tweeling (eeneiige tweeling in 1 vruchtzak, ze horen beiden een eigen vruchtzak te hebben) en half november heb ik het medicijn methotrexaat gekregen i.v.m. een buitenbaarmoedelijke zwangerschap. Door dit medicijn moet ik tot half februari wachten tot we weer zwanger mogen worden. De kans is namelijk groot dat je weer een miskraam of een gehandicapt kind krijgt in die tussentijd. Hopen dat het straks weer zo snel raak is als alle 3 mijn zwangerschappen en dat het dat wel weer goed gaat. Hier word je namelijk heel onzeker van.

Ik wens dit niemand toe! Hopen dat het bij jullie snel raak is (of zal zijn als jullie gaan beginnen ?)
 
Terug
Bovenaan