Praatgroep / Gaan voor een 2e

Hoi dames! Ons zoontje is eind oktober 2 geworden en zitten nu in de 2e ronde voor een 2e kindje! De vorige keer was het de 2e ronde al raak dus ben heel benieuwd hoe het deze keer zal gaan! Vind het eigenlijk deze keer nog spannender dan de 1e keer!
 
@nascar wat heftig dat het 2 keer mis is gegaan. Heel begrijpelijk dat je daar heel onzeker van wordt. Hoop dat het snel weer raak en goed mag zijn als jullie weer mogen starten!
 
@Nascar wat heftig! Wat krijg je dan ineens veel voor de kiezen. Sterkte en hopelijk kan je gauw weer starten. 
@Idem leuk om te lezen! Waren jullie gauw over de start eens? Ik vind wel lastig, wanneer ben je er mentaal weer aan toe. Maar wel veel zin in weer. Ik was bij mijn zoon ook gelijk de eerste maand zwanger. Ben heel benieuwd hoe snel het deze keer gaat. Leuk om het allemaal te volgen. 
 
Hoi! Ik lees en klets graag mee. Onze dochter is net 4 jaar geworden en hebben besloten om toch een tweede kindje te willen. Zit nu in mijn eerste ronde (ronde na mijn onttrekkingsbloeding na het stoppen met de pil tel ik niet mee). Ik heb volgens mij deze maand mijn ovulatie gevonden dus hoop dat er wat gebeurd... lastig vind ik dat als je eenmaal het besluit heb genomen dat wachten dan lang duurt. Natuurlijk weet je dat het tijd nodig heeft. We gaan het zien!
 
@Beeer we hebben altijd in ons hoofd gehad pas te starten voor een tweede als ons zoontje 2 was.  Sowieso moest ik er zelf het eerste jaar niet aan denken en was ik vooral continu aan het bijkomen van de intensiteit van een baby ?. 
Een aantal maanden voor hij 2 werd begon het bij mij wel weer te kriebelen. Toen hij eenmaal 2 was wilde ik er echt voor gaan. Mijn man wilde ook wel een 2e maar vond het ook best als we nog een jaar zouden wachten. Tot hij in december er zelf mee kwam tijdens een gesprek dat hij er ook helemaal achter stond en dat we wel konden starten!
Ik ben na de geboorte van de eerste niet terug aan de pil gegaan en hield mn menstruatie al bij in een app dus we konden gelijk van start.
 
@Idem ik moet ook zeggen dat het nu pas begint te kriebelen. Vond moeder worden echt een rollercoaster en had niet verwacht dat het ooit nog zou gaan kriebelen haha. Wanneer is je NOD?
@A1987 Hoi, leuk dat je mee kletst! Spannend, je bent dus begonnen met ovulatie testen? Wanneer is jouw NOD? Succes!!
 
 
[quote quote=10520201]Hi! Ik ben bezig met een Whatsapp groep hiervoor oprichten! hartjefeb zit er al in, maar leuk als er meer mensen zijn om mee te kletsen. Mail je telnr naar annaparidaans@gmail.com[/quote]
Heb je een mailtje gestuurd. Zou het fijn vinden om met jullie te kletsen. Laten hopen op een mooi jaar met snel positive testen. 
 
@ Beeer en Idem dank jullie wel! Bij deze 3 zwangerschappen was het elke keer bij/voor ronde 3 raak dus ik verwacht dat het de aankomende keer weer zo snel gaat. Zelfs de gynaecoloog zei elke keer dat ik wel heel erg pech heb gehad afgelopen jaar.

Nieuw jaar, nieuwe kansen, hopen dat dit jaar voor ons allen goed verloopt! ?
 
Terug
Bovenaan