Praatgroep / Gaan voor een 2e

Wat leuk, dat er toch redelijk wat mensen mee praten. Hopelijk is het ons allemaal gegund , en zijn we straks mama van twee kindjes in 2022. Denken jullie dat hierna je gezin compleet is? 
Hier weet ik al dat ik een groter gezin wil (hopelijk is dat ook gegund). Mijn man en ik zeggen al tegen elkaar, na die tweede , gaan we er gewoon voor. In ieder geval geen anticonceptie meer 
 
@Deugnietjes Wat leuk dat jullie al weten dat je graag een groot gezin wilt!
Vroeger (toen ik een tiener was) riep ik altijd dat ik 4 kids wilde. Ik ben zelf enig kind dus leek me hartstikke leuk. Mijn man komt uit een gezin met 5 kids en die wilde er 2 of 3. Toen kregen we onze zoon en toen hebben we onze wens allebei aangepast naar 2 kindjes. Je weet dat een kindje veel werk is en dat het pittig is etc, maar je weet pas echt hoe het is als je zelf een kindje hebt. We vinden het zo fijn dat hij nu hij ruim 2 jaar is echt een stuk zelfstandiger is en lekker kan kletsen en spelen etc en wij ook een beetje onze vrijheid terugkrijgen. Dus denk echt dat wij na ons 2e kindje compleet zijn!
 
Hoi allemaal! Ik heb een dochtertje van net 3. 
Maart 2021 gestopt met de pil (niet alleen voor de kinderwens hoor) en sinds dit jaar 'echt' bewust begonnen. Nu in volle gang met ovulatie testen... ??
ik vind dit ook spannender dan de eerste, dat was na de 3de keer raak dus ben nu ook benieuwd ?
 
Hoe gaat het hier met iedereen? Hier een positieve corona test gehad vandaag... Had liever een andere test gehad. Maar ga er deze maand niet meer vanuit. Moet 11 feb mijn nod krijgen. Maar nu ik ziek ben. Geloof ik daar niet meer in ... Jullie wel positieve verhalen?
 
Wat leuk ik heb een zoontje van april 2020 en zijn nu bezig voor een 2e. Zitten nu in ronde 3 en 15 februari is mijn nod. Sinds paar dagen wel steeds wat krampen onderin dus nog even afwachten. Vind het wel heel spannend en daarom extra leuk om mama's te zien die er ook mee bezig zijn. 
 
Lieve mama's,..

Ik wil mij graag toevoegen bij jullie.
Wij hebben een dochtertje van 19 maandjes rn zijn al een tijdje bezig voor een 2e.
Begin december 2021 was ik zwanger maar helaas eindigde dat met 7 weken op een miskraam.
Vandaag weer voor het eerst een knipperende smiley op een paarse cb ovulatietest. Wij gaan het de komende tijd extra gezellig maken.

Succes allemaal
 
[quote quote=10529184]Lieve mama’s,.. Ik wil mij graag toevoegen bij jullie. Wij hebben een dochtertje van 19 maandjes rn zijn al een tijdje bezig voor een 2e.Begin december 2021 was ik zwanger maar helaas eindigde dat met 7 weken op een miskraam.Vandaag weer voor het eerst een knipperende smiley op een paarse cb ovulatietest. Wij gaan het de komende tijd extra gezellig maken. Succes allemaal[/quote]
 
Wat vervelend om dat mee te maken. Ik duim voor deze ronde voor jullie. 
 
Hoi allemaal,
Ik was al snel afwezig, weinig concrete plannen toen nog maar inmiddels is mijn spiraal er twee weken geleden uit gegaan. Ik ben erg benieuwd hoe snel mijn cyclus terug naar normaal gaat. Hoe is het met iedereen?
 
Terug
Bovenaan