Praatgroep / Gaan voor een 2e

@Beeer, ik vond het ook echt een rollercoaster, maar vanaf 1/1.5 werd alles wel veel makkelijker omdat ze meer zelf kunnen en niet meer zoveel huilen!
Nod is 5 februari, deze ronde begint dus pas net! En jij? 
 
Wat leuk! Hier een dochtertje van 2 (november 2019). We zijn hier al wat langer bezig met het proberen. Nu 1 jaar, hopelijk word het ons snel gegund. Heb daarnaast pas sinds afgelopen december mijn cyclus terug. Ik vind het leuk om hier mee te kletsen.
 
@Idem ja vanaf 1/1.5 is het inderdaad makkelijker. Zit nu lekker in de structuur. Leuk dat jij ook een zoontje hebt. Is hij een beetje een makkelijke baby geweest? 

Ik ga een afspraak maken om mijn spiraal eruit te laten halen. Hopelijk snel mijn cyclus terug. 


@Deugnietjes leuk dat je mee praat! Heb jij tussendoor de pil gebruikt? Hopelijk gauw raak. Wanneer is jouw NOD?
 
@Beeer ik heb de pil gebruikt van 2020 februari , en toen op 1 januari 2021 gestopt met de pil (mini pil). En toen afgelopen december , mijn eerste menstruatie. Toevallig zit ik nu in mijn tweede menstruatie. Wel jammer , dat het nog niet raak is. Maar vind het wel fijn dat ik nu echt zeker weet dat mijn lichaam er ook wel klaar voor is. Daarnaast krijgt mijn dochtertje nog wel borstvoeding, misschien dat het daarom wat langer duurde voordat ik mijn cyclus weer terug had. Hoewel ik ook wel verhalen hoor van vrouwen die borstvoeding geven en als nog zwanger zijn geworden. 
 
[quote quote=10520459]Hoi dames! Ons zoontje is eind oktober 2 geworden en zitten nu in de 2e ronde voor een 2e kindje! De vorige keer was het de 2e ronde al raak dus ben heel benieuwd hoe het deze keer zal gaan! Vind het eigenlijk deze keer nog spannender dan de 1e keer![/quote]Hey Idem, hier idem ?.
Mijn dochter is van 26-10-19.
Niet tweede ronde hier, maar eerste …
 
[quote quote=10520850]@Beeer ik heb de pil gebruikt van 2020 februari , en toen op 1 januari 2021 gestopt met de pil (mini pil). En toen afgelopen december , mijn eerste menstruatie. Toevallig zit ik nu in mijn tweede menstruatie. Wel jammer , dat het nog niet raak is. Maar vind het wel fijn dat ik nu echt zeker weet dat mijn lichaam er ook wel klaar voor is. Daarnaast krijgt mijn dochtertje nog wel borstvoeding, misschien dat het daarom wat langer duurde voordat ik mijn cyclus weer terug had. Hoewel ik ook wel verhalen hoor van vrouwen die borstvoeding geven en als nog zwanger zijn geworden. [/quote]Jeetje, dat heeft lang geduurd!
Ik heb ook een tijdje de minipil gehad, maar daardoor was ik min of meer continue ongesteld. Duurde even voordat dat uit kwam bij de gyn. Ik stopte en daarna volgens mij ook meteen regelmatig. Uiteindelijk toen de bv stopte ben ik de gewone pil weer gaan gebruiken.
 
[quote quote=10520858] Hey Idem, hier idem ?.Mijn dochter is van 26-10-19.Niet tweede ronde hier, maar eerste …[/quote]
 
Wat toevallig! Onze zoon is van 28-10-19! 
 
[quote quote=10520835]@Idem ja vanaf 1/1.5 is het inderdaad makkelijker. Zit nu lekker in de structuur. Leuk dat jij ook een zoontje hebt. Is hij een beetje een makkelijke baby geweest? Ik ga een afspraak maken om mijn spiraal eruit te laten halen. Hopelijk snel mijn cyclus terug. @Deugnietjes leuk dat je mee praat! Heb jij tussendoor de pil gebruikt? Hopelijk gauw raak. Wanneer is jouw NOD?[/quote]
We mogen echt niet klagen met ons zoontje, maar de eerste 6 maanden vond ik wel heel pittig, best veel huilen de eerste maanden en alleen slapen als je hem vast hield, was echt chronisch moe ? maar wel heel erg gelukkig! 
Hoe waren jullie eerste kindjes dames?
 
Terug
Bovenaan