Praatgroep / Gaan voor een 2e

Hoi dames
Ik schrijf graag mee. Wij hebben een dochter van bijna 14 maanden en hebben ook de wens voor een tweede. 
Doordat het bij onze dochter lang geduurd heeft wilde we dit keer niet te lang wachten,  voor het geval het weer wat langer duurt. In september onverwacht zwanger en helaas bij 5 weken al mis gegaan.  Net als in december een lichte positieve test gehad te hebben en 4 dagen later ongesteld werd. Komende week is ergens mijn nod. 
 
Hoi allemaal! Wij hebben een zoontje van net 1 jaar en hier begint het ook weer te kriebelen! ☺️ Ik ben begin dec gestopt met de pil en ben nu ongesteld geworden... Dus ik ben benieuwd. Mijn man wilde al vrij snel na ons zoontje nog 1 kindje ik ben er nu ook echt weer aan toe. Zo'n 2 jaar er tussen leek mij heel leuk, maar helaas is er niks te kiezen, hopelijk wordt het ons gegund???
 
@Idem , hier een dochtertje dat veel op mama gericht is. Vanaf dat ze baby was al, wat best moeiljjk was als ik moest gaan werken. Ze weigerde ook de fles. Nu zwaait ze me gelukkig vaak wel uit met een lach :) ze is nu ook een kletst tante en houd van rollenspelen en lekker klimmen. 
Ik merk trouwens dat hier niet heel veel word geschreven. Of zitten jullie sllemaal in de groepsapp? 
Ik vroeg me ook af , hebben jullie al eens tarwekiemolie gebruikt? Het schijnt dat dit zou kunnen werken voor de innesteling. Ik zit nog te twijfelen of ik dit wel uit proberen... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
@Deugnietjes ik heb dat geprobeerd maar ik kreeg er bloeding van ben gelijk gestopt.maar nu wel zwanger op de natuurlijke manier gelukkig maar mischien werkt het voor jou wel hoor!!
 
 
@hartjefeb als eerste super fijn dat je zwanger bent. Gefeliciteerd!! Mag ik je vragen wanneer je dit ging slikken? Vanaf het begin of net voor je ei sprong? En tot hoelang slikte je dit door? Hier kom ik niet zo goed uit zeg maar. 
 
Hoi
Hier een dichter van bijna 2,5 jaar en we gaan ook  nog voor een 2e. Eind december gestopt met de pil, maar nog niet ongesteld geworden. 
Vanavond wel een ovulatietest gedaan en dat was wel een streepje op de testen te zien. 
Ik blijf nu maar testen en we gaan de aankomende dagen maar klussen.
 
 
 
Hoi! 
Ik praat ook graag mee. Heb een zoontje van 2 (december 2019) en nu een paar maanden bezig voor een 2e. Nu in ronde 5 maar helaas dit weekend mn menstruatie gehad. 
 
Terug
Bovenaan