Praatgroepje, wie gaat er ook voor een 3e?

<p>Hoi, wie gaat er ook voor een 3e kindje en vind het leuk om gezellig te kletsen? </p><p>Ik ben 38 en ben al mama van 2 jongens. De jongens zijn 10 en 7 jaar. Ik heb sinds een paar jaar een nieuwe partner en we hebben er toch voor gekozen om te kijken of we zwanger kunnen worden. Ik ben bekend met de diagnose PCOS en daarom lopen wij sinds deze maand bij fertiliteit. We moeten het eerst 3 maanden zelf proberen en mocht het niet lukken dan gaan we verder in het traject.</p><p>Ik vind het best spannend om weer te proberen zwanger te worden. Ten eerste omdat ik niet meer de jongste ben en ten tweede er zit dan ook best veel verschil in leeftijd tussen de kinderen. Maar ik vind het ook zo leuk en spannend. Vooral omdat ik nu een partner heb die totaal anders is dan mijn ex en dat ik het nu voor het eerst met zijn 2e het traject aangaan.</p>
 
Hoihoi, 
Wat leuk  !
Wij zitten  in ronde 2 voor ons 3e kindje.
Ik heb al 2 zoontjes van 3 jaar en 1.5
Ik zit nu op het wachtbankje  en mijn nod is ongeveer rond 19 januari.
Wat spannend weer ook voor jou 
 
Hoi Nicollee,
Jij hebt ook 2 zoontjes, wat leuk! Maar die van jou zijn iets jonger :)
En jij zit nu op het wachtbankje, spannend. Heb jij veel geduld? Of kriebelt het als snel om een earlytest te doen?
 
Ik dacht dat ik veel geduld zou hebben omdat het de 3e is. 
Maar merk dat ik dat eigenlijk niet heb en het toch wel weer heel spannend vind .
Ik heb altijd onregelmatige cyclussen gehad van 35 tot 46 dagen dus ik had moeite met m'n eisprong te vinden.  Toen 2 keer een ovulatie test gebruikt en gelijk zwanger.
Nu ben ik in september weer gestopt met de pil en zijn mijn cyclussen 31 27 en 33 dagen  dus al minder onregelmatig naar mijn idee. Maar ik dacht ik begin gewoon maar weer met ovulatie testen.  Ik heb de ei alleen niet kunne vinden omdat m'n testen op waren .
Nu heb ik hem denk ik wel gevoeld dus vandaar uitgaand is mijn nod de 19e.
Maar door die onzekerheid weer raak ik wel ongeduldig weer en vind ik het fijn om met mijn ovulatie testen toch m'n ei te vinden zodat ik wat meer kijk op mij cyclus heb.  Nu is het maar weer een gok  ik zit nu op dag 27 van mijn cyclus.  Dus het zou betekenen dat deze weer langer moet zijn .
Naja weer lekker verwarrend allemaal 
Wanneer is jouw nod?
 
Hier ook de wens voor een 3e kindje! Ben nog wel erg in dubio wanneer er weer voor te gaan. Zit iets mindere dan 2 jaar tussen de oudste en de jongste. De jongste is 9 maand. Lijkt me leuk als er niet te veel leeftijdsverschil tussen zit maar dat maakt het ook wel pittig. Vorige keer begonnen toen de oudste 1 werd en het was de 2e ronde al raak!
 
Hier ook de (nog stiekeme) wens!Ons oudste kindje is 2 en de jongste is pa 5 maanden. Wel erg vroeg misschien dus. Zij zitten dus ook vrij dicht op elkaar, wat we erg euk vinden en soms ook pittig natuurlijk. We waren eigenlijk nog aan het overwegen wat voor anticonceptie we zouden gaan gebruiken omdat we het al een paar keer onveilig hebben gedaan (dom!). En dachten toen "of misschien gewoon niet?" Ik geef nog borstvoeding wat de kans op een zwangershap wel verkleint (maar niet onmogelijk maakt, weet ik hoor!)
Spannend voor de dames die al bezig zijn! Ik lees gewoon gezellig mee :)
 
Hoi hoi,
Wij verwachten ons 4e kindje begin mei '22. Een mooi cadeautje, want onze jongste is inmiddels 8 jaar. Zelf ben ik 39 (dus ook niet meer de jongste ?), maar gelukkig verloopt alles prima en ben ik bijna 24 weken zwanger.
 
Terug
Bovenaan