Praatgroepje, wie gaat er ook voor een 3e?

Hoi allemaal wie er nog mee leest. 


Roze wolk: gelukkig valt de wachttijd mee. Ik had verwacht dat de wachttijd langer zou zijn. Het zal ook wel uitmaken in welk ziekenhuis je zit.
junidochter, dus jullie gaan binnenkort ook weer aan de slag, leuk ? 
ik ben nu 4 dagen na mijn ovulatie en had vanochtend bij het afvegen wat roze bloedverlies? Maar het heeft verder niet doorgezet. Ook het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden terwijl ik nog 10 dagen zit voor mijn NOD. 
zou mijn lichaam zo van slag zijn?
 
Hier ook de wens voor een derde kindje. Mijn oudste is 3 en de jongste 1,5. 


We hebben wel getwijfeld. Ik had 2 x een HG zwangerschap met daarbij ook flinke bekkeninstabiliteit. De zwangerschappen waren daarom vrij pittig en niet iets om nog eens mee te maken. Anderen zeggen al snel dat ziek zijn ‘tijdelijk’ is, maar ik kan uit ervaring vertellen dat bijna 8 maanden extreem ziek zijn best pittig is haha. 

Met enige spanning kijk ik dus uit naar een zwangerschap, of vooral naar een baby ;-). 


Ik heb zeer onregelmatige cyclussen, die voor mijn 2e dochter duurde bijna 70 (!!) dagen. De kortste ruim 40 dagen dus daardoor ben ik toen ovulatietesten gaan gebruiken.


Met oud & nieuw besloten toch voor een derde te gaan en als de ovulatietesten goed hun werk hebben gedaan had ik afgelopen week mijn ovulatie… spannend. Heb vandaag best wat bloed verloren, dus ik ‘hoop’ dat dat een ovulatiebloedong is. Ik ga de komende tijd mijn cyclussen maar weer goed in de gaten houden! 
 
 
Hier ook heel erg de wens voor een derde alleen me man nog niet echt.
We hebben twee dochters van 3 en 1 jaar.
Ik herken mezelf helemaal in roze wolkje, ook zie op tegen de eerste maanden. Geen ritme en onvoorspelbaar ga ik ook niet goed op en zijn voor mezelf niet de beste maanden maar 2x 2 zoete baby’s gehad en merkte dat ik bij de 2de al meer genoot. Heb ook het gevoel dat ik het nog 1x heel bewust wil maken en echt 100% wil genieten van begin tot eind.
 
Hoi Fede, dan zitten we samen op het wachtbankje. Heb je een idee wanneer je NOD is? Die van mij is de 25e.
hoi Druif, het lijkt me wel lastig als jezelf al een wens hebt voor een 3e en dat je man er nog niet aan toe is. En ik denk dat toch veel vrouwen het lastig vinden in een nieuwe situatie met een baby. Ik zelf vond het pas echt leuk vinden als ze zelf iets meer konden.
mijn kinderen zijn al 10 en 7 en zijn nu in een hele andere fase. Dat is ook leuk maar de oudste wordt al minder knuffelig en dat mis ik nu dan ook wel weer.
 
Hallo allemaal,
Wij hebben 2 zoons van 19 en 5. De wens voor een 3de werd steeds sterker. Nu besloten er voor te gaan. Begin dec is mijn spiraal verwijderd. Ik gebruik geen ovulatie testen. Het komt als t komt. Sinds vandaag wel beetje menstruatie gevoel. Geen idee wat dit betekend.
Heel leuk om via deze weg elkaar steunen en onze ontwikkelingen delen. X
 
Hoi Sonja. Welkom, had je meteen een cyclus na het uithalen van je spiraal? En een zoon van 19 en 5? Daar zit best veel leeftijdsverschil tussen, hoe gaat dat  samen in de praktijk? Mijn oudste is 10 dus ik ben benieuwd hoe hij het straks ervaart mocht ik zwanger worden.
 
 
2 weken na het verwijderen van mijn spiraal had ik weer m,n cyclus. Werd 3 Jan ongesteld.
Onze oudste zoon heeft op 1,5 jarige leeftijd een hersentumor gehad. Dus vele jaren verstrijken met belangrijke dingen. Lang geen behoefte gehad aan een 2de.
Maar geloof me, vanaf t moment dat de kleine was geboren rol je er weer snel in. en de mannen zijn onwijs leuk met elkaar. Het is maar net hoe je er zelf mee omgaat.
 
Hoi Sonja. Welkom, had je meteen een cyclus na het uithalen van je spiraal? En een zoon van 19 en 5? Daar zit best veel leeftijdsverschil tussen, hoe gaat dat  samen in de praktijk? Mijn oudste is 10 dus ik ben benieuwd hoe hij het straks ervaart mocht ik zwanger worden.
 
 
Terug
Bovenaan