Praatgroepje, wie gaat er ook voor een 3e?

Mijn oudste is toen hij 1,5 was zeer ernstig ziek geweest. Dus de wens voor een 2de was er toen helemaal niet. Het leven loopt niet altijd zoals je van te voren bedenkt.
Maar ondanks het grote leeftijdsverschil zijn de mannen echt heel blij en doen ze veel samen.
 
wat heftig, gaat het nu helemaal goed met je oudste? ik kan me voorstellen dat je toen niet bezig was met een 2e. En ik denk oprecht dat als kinderen die wat ouder een broertje of zusje krijgen het heel anders mee krijgen, en dat dat ook enorme voordelen heeft. Leuk dat ze veel samen doen.
Mag ik vragen hou oud je bent? ik ben zelf 38. 
Ik vind het wachtbankje maar niks, maar heb ook sterk het gevoel dat het niet gelukt is deze maand. Ik ben benieuwd wat ze volgende week in het ziekenhuis gaan roepen en hoe het traject er volgens hun uit moet gaan zien.
Hoe is het met de andere meiden?
 
Ik ben 40 nu. Heb sinds gister zo,n last van onder in m,n buik? Waar zou dat van komen?
Bij de vorige zwangerschap had ik totaal geen klachten. Bij de 1ste extreem aan t braken.
 
Ik durf het niet te zeggen heb ook last van mijn buik. En van mijn onder rug. Daar heb ik normaal ook nooit last van. Misschien dat mijn menstruatie nu wat eerder op gang komt. Ik heb nog geen regelmatige cyclus 
 
Hoe gaat het bij iedereen?
ik kon het vanochtend niet laten om te testen maar helaas was de test negatief. Toch een beetje verdrietig van. Daarna met afvegen wat bruinachtig slijm. Dus ik zal wat eerder dan verwacht mijn menstruatie hebben. 


Di moeten we weer naar fertiliteit en daar horen we officieel de uitslagen. Ik had graag daar willen vertellen dat we fertiliteit niet meer nodig zouden hebben ?
 
Terug
Bovenaan